Menu Schade melden
 
  • Massabereik

  • 24/7 aan

  • Razendsnelle bereiksopbouw

  • Hoge contactfrequentie

 

BILLBOARDS. Buitenreclamereuzen. 

Billboards zijn de Buitenreclamereuzen van JCDecaux. Met een posteroppervlak van maar liefst acht vierkante meter zijn Billboards werkelijk onmisbaar voor passanten. De locaties van onze Billboards zijn met zorg gekozen met als doel zoveel mogelijk mensen te bereiken. Ze zijn dan ook te vinden langs belangrijke doorgaande wegen, drukke verkeersaders, nabij op- en afritten en bij bedrijventerreinen. Zo heeft JCDecaux Billboards op de Amsterdamse Overtoom, op de Willem de Zwijgerlaan in Leiden, bij het Amaliapark in Apeldoorn en op de Europaweg in Groningen.
 
De Billboards van JCDecaux realiseren een zeer hoog bereik in een korte periode. Zo bereikt een campagne van 350 affiches in twee weken tijd bijna 7 miljoen personen. En al deze mensen zien uw affiche gemiddeld ruim 6 maal! Deze Buitenreclame-objecten zijn zowel nationaal als lokaal in te zetten. Ook is het mogelijk om met Billboards selectieve campagnes te voeren. Met onze retailnetwerken voor Billboards bent u bijvoorbeeld zichtbaar binnen een straal naar keuze rondom uw eigen vestiging of juist rondom bepaalde bouwmarkten, bezinestations of supermarkten. Door gebruik te maken van deze netwerken springt u gegarandeerd in het oog bij de doelgroep en heeft u het laatste contact met de consument, voor een mogelijk aankoopmoment. JCDecaux helpt u graag bij het samenstellen van een retailnetwerk op maat.  

Naast dat Billboards zijn in te zetten voor op zichzelf staande campagnes, zijn ze ook zeer geschikt om een Abri-campagne nog sterker te maken. De Billboards zorgen zodoende voor aanvullend bereik en meer herhaling van de campagne. Hierdoor neemt de slagkracht van uw campagne alleen maar toe.
  
 

 18m². Premières.

Naast reguliere Billboards heeft JCDecaux ook nog grotere objecten: de Première-Billboards. Deze 2 objecten tonen affiches van maar liefst 18m² en staan op locaties met een hoge verkeersintensiteit in Amsterdam. Zo treft u er één bij de afrit van de A10 bij het Olympisch Stadion en één bij de oprit A10 bij evenementencentrum RAI. Gedurende de dag komt op beide locaties al een groot aantal passanten, maar in de dagelijkse ochtend- en avondspits komt het bereik deze van Billboards op zijn absolute hoogtepunt en kunnen de vele duizenden forensen niet om de affiches van de Premières heen. Ook campagnes op de Première duren 14 dagen. 
 

 

Tarieven. Variabele indexcijfers.


JCDecaux hanteert een tariefkaart met een bruto basisvakprijs en variabele indexcijfers. Deze indices staan voor drukke of rustige buitenreclameperiodes, het aantal in te zetten affiches en het type netwerk dat een adverteerder prefereert. Adverteerders starten zodoende altijd met een basistarief en komen via een overzichtelijke formule tot een totale campagneprijs.
 
Zo vallen de geïndiceerde vakprijzen in bijvoorbeeld de zomerperiode voordeliger uit dan aan het einde van het jaar. Verder neemt het prijsvoordeel toe naarmate een adverteerder meer reclamevakken inkoopt. Bovendien kunnen adverteerders nu zelf eenvoudig berekenen wat de bijkomende kosten zijn voor een campagne gericht op een bepaalde doelgroep, voor de inzet rond vestigingen van bepaalde winkelketens, maar ook voor selectieve inzet op basis van postcodegebied of specifieke objecten.

Onze Account Managers lichten u graag het een en ander toe over onze tarieven in de periode waarin u wilt adverteren.
 
  • Veel creatieve mogelijkheden

  • Likeable

  • Niet te missen

  • Massabereik

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Bel ons voor direct contact op 020 - 660 7500 of vul de velden hieronder in en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

* Is een verplicht invulveld