Menu Schade melden

 
  • Massabereik

  • 24/7 aan

  • Razendsnelle bereiksopbouw

  • Hoge contactfrequentie

 

Buitenreclame. Massamedium bij uitstek.


Buitenreclame is een massamedium pur sang. Hoewel het vele sterke punten heeft en op diverse manieren is in te zetten, is een van de sterkste eigenschappen van het medium dat het binnen korte tijd een zeer groot bereik weet te genereren. Niet voor niets plaatst JCDecaux zijn Abri’s, Mupi’s en Billboards op de drukste pleinen, in bekende winkelstraten, rond toeristische hotspots en langs belangrijke verkeersaders.
 
Om snel grote groepen mensen te bereiken, biedt JCDecaux voor zowel Abri’s en Mupi’s als voor Billboards uiteenlopende soorten nationale netwerken aan, variërend in aantal vakken. Met deze omvangrijke netwerken zijn uw affiches werkelijk onmisbaar en landelijk dominant aanwezig in het straatbeeld.
 
Het grootste nationale netwerk van JCDecaux is het Abri- en Mupi-netwerk Supérieur, met 2500 vakken. Dit netwerk bereikt in één week bijna 7 miljoen mensen en biedt zichtbaarheid in alle JCDecaux-steden, onder andere Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht, maar ook in Groningen, Breda en Almere.
 
Net als het netwerk Supérieur zijn ook het Allure- en het Entree-netwerk zeer sterke nationale netwerken. Deze pakketten zijn weliswaar kleiner in omvang -  2000 en 1500 vakken – maar staan desalniettemin garant voor een zeer snelle bereikopbouw en een hoge contactfrequentie.
 
Voor adverteerders die zichtbaar willen zijn met extra grote affiches heeft JCDecaux ook voor Billboards nationale massabereiksnetwerken opgesteld: President, Privilege, Prestige, Premium en Prudent variërend van 150 vakken tot 350 vakken. Het Billboard-netwerk President telt 350 vakken en bereikt in twee weken tijd bijna 7 miljoen personen. Al deze mensen zien de uiting tijdens de campagne gemiddeld ruim zes maal.
 
 

Gericht. Selectief massabereik & retailnetwerk.


Naast de reguliere massabereiksnetwerken heeft JCDecaux ook nationale Abri- en Mupi-pakketten samengesteld die zijn gericht op bepaalde doelgroepen. Zo biedt JCDecaux met de doelgroepnetwerken Shoppers, Jongeren, Cosmetica en Film & Cultuur als het ware selectief massabereik. Deze netwerken bieden onder andere zichtbaarheid geconcentreerd in winkelgebieden of bij bepaalde Point of Interest-locaties.

Met de retailnetwerken van JCDecaux, beschikbaar voor zowel Abri’s en Mupi’s als voor Billboards, bent u zichtbaar binnen een straal naar keuze rondom uw eigen vestigingen of juist rondom een bepaalde keten. Door gebruik te maken van deze netwerken springt u gegarandeerd in het oog bij de doelgroep en heeft u het laatste contactmoment met de consument, voordat deze een winkel binnen stapt. JCDecaux beschikt onder meer over retailnetwerken rondom supermarkten, benzinestations, bouwmarkten, drogisterijen en optiekketens.
 
Voor alle nationale netwerken van JCDecaux geldt dat het mogelijk is om aan te geven in welke steden en op welke locaties u nadrukkelijker zichtbaar wilt zijn. Zo komt het voor dat een nationaal netwerk Entree wordt ingezet met extra nadruk in de stadscentra van Amsterdam, Utrecht en Rotterdam, omdat een adverteerder in deze steden bijvoorbeeld een nieuwe vestiging opent. Ook binnen de retailnetwerken valt volop te variëren in straal en nadruk op specifieke steden of wijken.
 
Wij helpen u graag bij het samenstellen van een netwerk op maat, dat naadloos aansluit bij uw wensen en doelen.
   

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Bel ons voor direct contact op 020 - 660 7500 of vul de velden hieronder in en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

* Is een verplicht invulveld