Je staat rustig op de tram te wachten en plots word je aangesproken op je goede looks. Niet door iemand op het bankje naast je, maar door zangeres Rochelle die je via een installatie in de tramhalte en een levensgroot beeldscherm live toespreekt! Waarom? Because you got something!

Het overkwam recent meerdere jonge mannen op het Rembrandtplein in Amsterdam, in een Abri van JCDecaux. Rochelle, voormalig winnares van X-factor, zette de mannen met haar gloednieuwe single ´You got something´ namens AXE publiekelijk in het zonnetje met een leuk compliment en verraste hen vervolgens met een live optreden. Tijdens deze Buitenreclame-activatie riep zij de mannen op hun dancemoves te laten zien, die ter plekke live werden uitgezonden op een groot scherm op het plein. De #YouGotSomething-campagne is gebaseerd op het idee dat iedereen ‘iets’ heeft, maar dat we dat niet voldoende met elkaar delen.
 
Na de suprise-act overhandigde een promoteam de deelnemende jonge mannen een set AXE-producten. Deelnemers en voorbijgangers konden bovendien met Rochelle op de foto en het beeldmateriaal online delen met de hashtag #YouGotSomething.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Mindshare, Kinetic, JCDecaux, blowUP media, Brand MKRS, Megawatt en Brand New Telly.