G-Star brengt zijn vernieuwde iconische G-Star Elwood Jeans voor de naderende herfst op grootse wijze: sterren en modellen als Pharrell Williams en Adwoa Aboah schitteren op een opvallende en onontkoombare Buitenreclamebestickering op het Rotterdamse metrostations Beurs.

Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht hiertoe langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe, waarop de beroemde modellen de nieuwe collectie dragen in hun persoonlijke stijl. De campagne toont diverse nieuwe kleur- en verfprints op het kenmerkende 3D-design en geeft tegelijkertijd een voorproefje op de nieuwe collectie G-Star Elwood X25-prints, welke half oktober worden verwacht. Deze laatste collectie biedt jeans met duizelingwekkende en in het oog springende prints, ontsproten uit het creatieve brein van Pharrell Williams.
 
JCDecaux won recent het contract voor de exploitatie van de Buitenreclame-objecten van openbaarvervoerbedrijf RET. Onderdeel hiervan is dat adverteerders enkele keren per jaar een Rotterdams metrostation kunnen domineren met een bestickering.

De bestickering op metrostation Beurs is te zien tot en met 2 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen G-Star RAW, Kinetic en JCDecaux.