Zin in een goede maaltijd en geen zin of tijd om zelf achter het fornuis te springen? Dan check je natuurlijk even Thuisbezorgd.nl! Voor pont-reizigers tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord die dat nog niet wisten, wordt dit de komende weken meer dan duidelijk. De eten-bestelsite heeft momenteel een customized vaartuig en bezorgt zichzelf daarmee de primeur op de recent geïntroduceerde Total View Veerpont van Buitenreclame-exploitant JCDecaux en openbaarvervoerbedrijf GVB. Thuisbezorgd.nl valt op met een feloranje vaartuig met haar kenmerkende logo en megagrote branding.
 
Wij zijn trots de eerste commerciële adverteerder te zijn op de Amsterdamse pont. Het is een absolute eyecatcher die dagelijks door tienduizenden Amsterdammers wordt gebruikt en een mooi moment om onze boodschap te communiceren dat Thuisbezorgd.nl de makkelijkste en leukste manier is om eten te bestellen. Dit mediumtype vormt een zeer interessante aanvulling op onze reguliere campagnes. Dionne van der WoordBrand Manager Benelux


JCDecaux en GVB werken in Amsterdam reeds samen omtrent trambestickering en introduceerden onlangs ook een pilot voor vervoersreclame te water. Adverteerders hebben hiermee de mogelijkheid de pont in te zetten voor een volledige bestickering. Met de Total View Veerpont kunnen adverteerders Abri-campagnes uitbreiden en reizigers die onderweg naar de pont affiches tegenkomen nogmaals aanspreken met een uiting van ongekende omvang.

De Total View Veerpont van Thuisbezorgd.nl vaart tot en met 1 november tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord en is het resultaat van een samenwerking tussen Takeaway.com, Out of Home Masters, GVB en JCDecaux.