´Rien ne va plus! Niets meer plaatsen!´ Nee, dit was niet in een casino, maar midden op straat, in hartje Amsterdam. Daar nodigde Holland Casino, naar idee van TBWA\NEBOKO, voorbijgangers uit voor een potje Tram Roulette. Dit spectaculaire evenement op de tramhalte van Rembrandtplein is tijdens Cannes Lions 2017 bekroond met zes bronzen Leeuwen.
 
Allereerst is er de award voor de creatieve wijze waarmee het medium Buitenreclame is ingezet in de categorie Outdoor – Use of Ambient Outdoor.  Twee andere prijzen waren beide in de categorie Promo and Activation en wel voor Use of Competitions & Promotional Games en voor Guerrilla Marketing & Stunts. Nog twee awards vielen in de categorie Media, voor Use of Ambient Media - Large Scale, en voor Use of Stunts. De laatste award viel in de categorie Cyber - Social.
 
Tramreizigers en voorbijgangers werden stuk voor stuk uitgenodigd om mee te spelen met het levensgrote roulettespel. De vloer voor de Abri was hiervoor met een speciale bestickering voorzien van de nummers 0 – 36, zoals in een regulier roulettespel. Verder zat op de zijkant van de Total View Tram van Holland Casino een grote roulettekogel. De persoon die op het nummer stond waar de roulettekogel uiteindelijk stopte, won een mooie prijs. Twee croupiers begeleidden dit unieke spel en beloonden direct de winnaars.

De actie kon bovendien live worden meegespeeld via Facebook Live, waar deelnemers ook leuke prijzen konden winnen. TBWA\NEBOKO en in-house productiemaatschappij Vidiboko produceerden deze Buitenreclame-Special in samenwerking met Buitenreclame-exploitant JCDecaux.