Menu Schade melden
  • Abri's
  • Veerpont
  • Mupi's
  • Billboards
  • Digitaal
  • Tramreclame

Amsterdam. Hoofdstad.

Amsterdam is de grootste, drukste en meest aansprekende stad van ons land. JCDecaux is hier prominent aanwezig en biedt zichtbaarheid op uiteenlopende opvallende Buitenreclame-typen en zorgt hier voor een gegarandeerd groot bereik.
 
De Nederlandse hoofdstad telt ruim 830.000 inwoners en het Centraal Bureau voor de Statistiek voorspelt dat het inwonertal de komende jaren meer en meer toeneemt.  Deze groei is te danken aan de enorme aantrekkingskracht van de stad: de goede universiteiten en hoge scholen, de werkgelegenheid, het riante cultuuraanbod van onder meer poppodia en musea en de aanwezigheid van parken en grachten, maken dat talloze mensen hier willen studeren en wonen.
 
Met Buitenreclame bij JCDecaux in Amsterdam bereikt u vanzelfsprekend niet alleen de Amsterdammers. Sterker nog, Amsterdam trekt jaarlijks zo’n 17 miljoen nationale en internationale bezoekers. Op een gemiddelde zaterdag lopen er op het Damrak, waar onze Abri’s en digitale Mupi’s staan, zo’n 60.000 mensen. Met een riant winkelaanbod in de vele populaire winkelstraten, talloze horecagelegenheden en topmusea als het Rijksmuseum, het Stedelijk Museum en het Van Gogh Museum is het niet vreemd dat Amsterdam een ware bezoekersmagneet is voor toeristen en dagjesmensen.

Het in en vanaf 2013 nieuw geplaatst stadsmeubilair van JCDecaux bevindt zich voornamelijk in het hart van de stad. Zo zijn de Abri’s te vinden langs het meest dichte ov-netwerk ter wereld, maar ook de Mupi’s zijn op drukbezochte pleinen, in voetgangersgebieden en langs doorgaande wegen niet te missen. Daarnaast beschikt JCDecaux in deze stad over het digitale Mupi-netwerk Métropole, waardoor adverteerders met bewegende content op 84 inch full HD beeldschermen nog meer impact kunnen creëren. In 2018 is als aanvulling hierop ook digitaal op groot formaat geïntroduceerd: de Avenue aan de Stadhouderskade is een dubbelzijdig full HD led-scherm met een oppervlakte van maar liefst 6,5m². Verder spreken ook de reguliere Billboards (8m²) en de Première Billboards (18m²) een enorm publiek aan.

Sinds 2015 biedt JCDecaux in Amsterdam de Total View Tram aan; een rondom volledig bestickerde tram. Deze 30 meter lange brand booster rijdt dwars door het drukke centrum van Amsterdam en doet dagelijks een andere lijn aan. Hierdoor is stadsbrede dekking gegarandeerd. De tram rijdt langs en zelfs door diverse drukbezochte winkelstraten.

Naast de Total View Tram biedt JCDecaux ook de Total View Veerpont aan in Amsterdam. Deze toevoeging op het Amsterdamse media-aanbod van JCDecaux garandeert veel bekijks. Dagelijks gebruiken zo’n 25.000 mensen alleen al de verbinding Centraal – Buiksloterweg, die allemaal hun blik op het vaartuig richten als hij eraan komt. 

Al met al, een volledig en effectief aanbod in het bruisende Amsterdam.
 
Buitenreclame heeft ons in één klap bekendgemaakt
Om snel naamsbekendheid te verwerven voor de nieuwe gemeentelijke domeinnaam .amsterdam zette DotAmsterdam in mei en juni grootschalig Buitenreclame in, onder andere bij JCDecaux.
 
Centraal Station, Damrak, Rokin, Leidseplein, P.C. Hooftstaat: op alle denkbare toplocaties in Amsterdam vindt u de objecten van JCDecaux
 

Wilt u meer informatie over Buitenreclame in Amsterdam en wilt u een specifiek lokaal of locatiegericht netwerk samenstellen? Neem dan contact op met onze Account Manager. 

Contact

Michelle Matthiesen Account Manager