Vandaag gaat de Libelle Zomerweek weer van start. Op de lange strandboulevard van het Almeerderstrand kunnen bezoekers tot en met woensdag 29 mei onder meer komen shoppen, workshops volgen, meezingen met bekende artiesten en middels een Abri praten met 24Kitchen!

Bezoekers van de Libelle Zomerweek kunnen de Abri vragen om een recept van de dag. Om voice te integreren in het stadsmeubilair werd samengewerkt met de techneuten van Hooked. De call to action op de ingehangen uiting motiveert voorbijgangers de vraag te stellen: “Hey Google, Wat Eten We Vandaag?”. Na het maken van de keuze tussen vlees, vis, vegetarisch of vegan, wordt het 24Kitchen recept ter plekke geprint.
 
Middels een intensieve samenwerking met de firma Hooked is de nieuwe technologie rondom voice nu te integreren in ons stadsmeubilair. Hierdoor is het mogelijk om te praten met de poster. Nog belangrijker; je krijgt van deze smart speaker het juiste antwoord. Vooral in deze ontwikkeling zit voor JCDecaux en adverteerders enorme potentie. Zo laat 24Kitchen zien dat het nu mogelijk is om een rol te spelen op gebied van service en gemak op plaatsen waar het voorheen niet mogelijk was. Dit biedt creatieve mogelijkheden om je merkpositionering te versterken. Marc van AmerongenMarketing Manager JCDecaux

Deze lancering op de Libelle Zomerweek is een primeur voor beide partijen. Enerzijds lanceert JCDecaux de allereerste spraakgestuurde Abri. Anderzijds komt 24Kitchen met de nieuwe Google Home- applicatie; ‘Hey Google, praat met 24Kitchen’ leidt vanaf 23 mei direct naar de 24Kitchen- spraakassistent. Stap voor stap worden gebruikers geholpen in de keuken.
 
24Kitchen is sinds begin dit jaar al flink op weg met meer dan 100 succesvolle ‘Wat Eten We Vandaag?’-afleveringen, op TV, in het AD, op 24kitchen.nl en op social media. Maar het kan nóg makkelijker. Daarom komen we met de nieuwe Google Home-applicatie. Naast de nieuwe hulp in de keuken, beluister je de afleveringen van 'Wat Eten We Vandaag?' als podcast en kan je recepten ontvangen en doorsturen. De consument vraagt om inspiratie en gemak in de keuken, dit bieden we nu nog meer dankzij de voice assistant. En hoe cool is het om dit middels de allereerste voice abri te lanceren. Fiona CordesMarketing Manager 24Kitchen