Adidas tilt het showcasen van nieuwe producten naar een hoger niveau. The brand with the three stripes verovert momenteel de etalages met een opvallende en kleurrijke sneaker en dat kan niet anders dan gepaard gaan met een opvallende en kleurrijke Buitenreclame-campagne. Om voorbijgangers kennis te laten maken met de nieuwe Deerupt maakt Adidas dan ook gebruik van een hypermoderne 3D-projectie in Abri's van JCDecaux; een visueel hoogstandje in OOH.
 
Voor deze Buitenreclame-Special installeerde JCDecaux een zogenoemde holocube in de posterkasten van zijn objecten. De cube projecteert een bewegende en oplichtende visual van de futuristische sneaker door middel van een moderne lichttechniek. Hierdoor krijgen passanten een mooie 360 graden-impressie van de schoen.
 
De opvallende Deerupt is gebaseerd op een hardloopschoen uit de jaren tachtig. Adidas haalde het design van de plank met klassiekers en trok het kenmerkende en tevens functionele grid door van alleen de zool tot over de gehele sneaker.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Adidas, Splash Worldwide, Carat, Posterscope en JCDecaux. De holocube-Abri's zijn tot en met 3 april te zien op het Leidseplein, Rembrandtplein en Koningsplein in Amsterdam.