Het landelijke vermiste kinderenalarm slaat de handen ineen met bekende Nederlandse ouders om middels de #IkZoekMee-campagne burgers en organisaties aan te sporen zich aan te melden voor de ontvangst van AMBER Alerts. Meerdere bekende Nederlandse moeders zoals Froukje de Both, Sofie van den Enk, Lucille Werner en Kim-Lian van der Meij zijn nu door heel het land te zien zijn. Zij lenen hun gezicht aan de campagne, die getoond wordt op onder meer de digitale displays van JCDecaux. Op die manier hoopt AMBER Alert haar bereik nog verder te vergroten.
 
Een kind kwijtraken is de grootste nachtmerrie van een ouder. Door hoeveel ogen zou jij willen kunnen kijken als jouw kind vermist is? Ik steun daarom deze campagne met hart en ziel. Kim-Lian van der Meij

Naast de offline aandacht in diverse steden, wordt de campagne ook online verspreid via grote websites, populaire apps en social media, waar ook influencers hun steentje bijdragen aan de actie.
 
Wanneer het leven van een vermist kind in gevaar is telt ieder paar ogen. We zijn daarom erg blij dat bekend Nederland haar bereik wil inzetten om aandacht te besteden aan onze campagne. Ook bedankt aan onze partners die de campagne belangeloos via hun kanalen verspreiden. Samen zorgen we ervoor dat vermiste kinderen snel weer thuiskomen. Frank Hoenmede-oprichter van AMBER Alert
Jaarlijks raken er in Nederland duizenden kinderen vermist. Wanneer het leven van een vermist kind op het spel staat, wordt het AMBER Alert-systeem ingezet. Hierdoor komt de vermissing razendsnel bij miljoenen mensen onder ogen, zo ook via de displays van JCDecaux. Naast deze AMBER Alerts worden displays in steden ook meteen overgenomen bij belangrijke City Info of NL-Alerts. Alleen al in Nederland zoeken meer dan twaalf miljoen burgers en duizenden andere organisaties ook mee als een kind vermist is. Met succes. Van de meer dan duizend keer dat het AMBER Alert-systeem is ingezet, kende 94 procent een succesvolle afloop.