Twee Buitenreclamecampagnes die te zien waren bij JCDecaux zijn geëerd met prijzen tijdens de ADCN awards. Het nooit eerder vertoonde Tram Roulette voor Holland Casino (TBWA\NEBOKO) won een Zilveren Lamp. De Metakids-awarenesscampagne voor metabole ziekten (Ceci n’est pas un bureau) won met opvallend beeldgebruik een Bronzen Lamp.
 
In totaal waren 9 Buitenreclamecampagnes genomineerd. JCDecaux Innovate, dat adverteerders ondersteunt bij de creatie en uitvoering van creatieve Buitenreclame-campagnes, was bij maar liefst 5 van deze nominaties betrokken.
 
Deze twee Lampen zijn een mooi resultaat voor het medium Buitenreclame, maar ik zie ze deels ook als een erkenning voor het werk van JCDecaux Innovate. Tram Roulette laat zien dat je ook op onze Total View Trams ongelofelijk kunt opvallen met bijzondere en originele acties en dat dergelijke campagnes niet alleen door het publiek, maar zeker ook door vakgenoten erg worden gewaardeerd. Het is mooi om te zien dat we met JCDecaux Innovate onze creatieve oplossingen en ondersteuning bij Abri’s en Mupi’s succesvol hebben kunnen uitbreiden naar onze trams. Marc van AmerongenMarketing Manager & hoofd JCDecaux Innovate