Geheel in lijn met de missie van Jean-Claude Decaux om het straatbeeld te verrijken, zorgt JCDecaux Studio’s ervoor dat buitenreclameposters bijdragen aan het aanblik van steden. Steeds meer klanten doen een beroep op de specifieke kennis en kunde van JCDecaux bij de creatie van buitenreclamecampagnes. Als lid van de VEA kan JCDecaux Studio’s zich nog verder professionaliseren en invulling geven aan deze behoefte in de markt. Tegelijkertijd is JCDecaux hiermee de eerste mediaexploitant met een lidmaatschap bij de VEA.

Het VEA lidmaatschap (Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus) is het keurmerk voor communicatieadviesbureaus op het gebied van kwaliteit in dienstverlening, deskundigheid, continuïteit, onafhankelijkheid en verantwoord zaken doen. Talmon Kochheim, zakelijk directeur VEA, is erg te spreken over de toetreding van JCDecaux Studio’s tot de VEA. Op grond van creatief makerschap keurde hij het lidmaatschap officieel goed. 
 
Geweldig om te zien dat steeds meer creatieve organisaties de relevantie van de VEA herkennen en elkaar daar weten te inspireren. Talmon KochheimZakelijk Directeur VEA
Zowel het reclamebureau JCDecaux als het bedrijf als Buitenreclame exploitant komt voort uit de ambitie de leefbaarheid in steden te vergroten. Dagelijks werken creatieven bij JCDecaux met tools als Creaction aan de uitwerking van buitenreclame uitingen voor Abri’s, Mupi’s, Billboards maar ook voor de trams en de veerponten. Dit creatieve team had de afgelopen jaren een groot aandeel in award winning cases bij zowel ADCN, de AMMA’s en Cannes Lions. Buitenreclame mag dan een klassiek medium zijn, het kent wel eindeloos veel creatieve mogelijkheden. 
 
JCDecaux Studio’s zorgt ervoor dat buitenreclameposters bijdragen aan het aanblik van steden.Het lidmaatschap zorgt niet alleenvoor erkenning van de creatieve kwaliteiten van deze creatieve unit, het helpt ook bij het aantrekken van nieuw creatief talent. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux