Campagneresultaten worden verbeterd wanneer out of home en mobile worden gecombineerd. De lokale campagne-opzet van deze online bouwmarkt is hier een perfect voorbeeld hiervan. Het doel van de campagne betreft het vergroten van de aankoopintentie. De Bouwmarktshop.nl heeft bij JCDecaux 4 flights ingekocht van 50 vakken in Amsterdam West. Na één flight scoort de campagne al bovengemiddeld goed.

De lokale inzet van buitenreclame wordt aangevuld met de inzet van de retargeting feature op Instagram en Facebook via Lou&Lou Marketing. Op social media werden na de eerste flight 21.217 personen bereikt en heeft de campagne online 70.626 weergaven gerealiseerd. De inzet van de buitenreclame-objecten zorgen per flight voor nog eens 686.351 impressies in Amsterdam West.
 
​​​​​​​Onze doelgroep woont in Amsterdam West en verplaatst zich daar dus ook. Door middel van de buitenreclame campagne in dit gebied kunnen we de zichtbaarheid onder de doelgroep vergroten en onze naamsbekendheid opbouwen. Daarnaast is dit een goede test om te zien of er meer traffic naar de site getrokken kan worden door middel van een offline campagne. Wieteke van KasterenSales & Management Bouwmarktshop.nl

Ook op de homepage van de website werd dezelfde uiting als op de posters in Amsterdam getoond. Op de affiches worden de verschillende punten waarop het bedrijf zich focust belicht en worden passanten uitgenodigd om meer informatie over het bedrijf op te vragen. Hierbij werkt de retargeting via social media erg goed, voorbijgangers worden op een later moment nogmaals herinnerd aan de poster van De Bouwmarktshop.nl.