De Speld was tot vandaag bekend van social media en de Volkskrant. Maar daarin komt verandering. Want vanaf vandaag staan de bekende satirische artikelen van De Speld ook op digitale displays van JCDecaux. In eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem maar binnenkort ook in Almere. Om een zo breed mogelijk publiek te bereiken zijn de Speld-artikelen speciaal geselecteerd voor OOH.
Een mooi begin van 2021. Onze samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad te fietsen en een grap van De Speld te zien? Jerome Kuijken Commercieel directeur De Speld
De samenwerking tussen De Speld en JCDecaux bestaat uit het delen van content en bereik en ontvouwt zich verder in de loop van 2021.
Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen, al begrijpen wij heel goed dat dat in deze tijd minder is dan normaal. Daarom bedachten wij dat de humoristische uitingen van De Speld een podium verdienen in onze digitale reclame-objecten. Gewoon om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux