Met elke kop Nescafé Farmers Origins-koffie draag je bij aan de toekomst van de boeren, hun gemeenschappen en de planeet. Met duurzaam meubilair deelt JCDecaux deze boodschap graag in een nationale Abri-campagne.  De halte bij het Museumplein voor de deur van de supermarkt Albert Heijn heeft een milieubewuste uitstraling gekregen. Met een prachtige schildering van decoratieve elementen maakt Nesfacé deze halte onmisbaar. JCDecaux lanceerde al eerder groene daken op de haltes, maar dit groene dak is wel heel bijzonder…

De koffieplantjes op het dak van de Abri vormen een onderdeel van het verhaal. De nauwe samenwerking tussen Nescafé en de boeren die de koffie uit het Farmers Origins-assortiment verbouwen, maakt dat je in ieder kopje de smaak van de oorsprong kan proeven. Naast deze speciale Abri inclusief koffieplantjes, zijn de uitingen door heel Nederland te bewonderen om deze campagne extra aandacht en kracht te geven.
We zijn trots dat we in Nederland als eerste in Europa Nescafé Farmers Origins mogen lanceren en daar hoort natuurlijk een passende activatie bij in onze hoofdstad. Doelstelling is bekendheid vergroten van onze propositie; heerlijke duurzame koffie, goedgekeurd voor jouw Nespresso machine. We moesten snel schakelen en wisten dat we met JCDecaux in korte tijd iets moois en kwalitatiefs neer konden zetten, passend is bij ons merk en product. Roos BulderMarketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé
Net als deze aluminium koffiecapsules van Nescafé, kunnen ook de onderdelen van het meubilair van JCDecaux eindeloos hergebruikt worden. Naast het recyclen is het mogelijk de koffiecapsules om te toveren in een nieuw aluminium object, zoals een pen, fiets of honkbalknuppel. Onderdelen van het stadsmeubilair van JCDecaux worden of hergebruikt in nieuw meubilair of krijgen een nieuw leven als bijvoorbeeld windschermen op het strandterras. Een duurzame partnership!