We gaan dit nog een keer doen, dit is fantastisch! We horen mensen erover praten, iedereen is zeer positief. Ook wanneer we zelf de posters zien hangen maakt dit je als ondernemer erg trots. De winkel loopt storm en vooral de vriendelijke en duidelijke communicatie met JCDecaux is fijn, vooral in deze tijd.Remco BosmanEigenaar Kema Vlees
Het Museum Quarter vormt met de drie belangrijkste musea van Nederland (Rijksmuseum, Stedelijk Museum en Van Gogh Museum) een wezenlijk gebied in Amsterdam. Het doel was om zoveel mogelijk bereik en awareness te genereren, in de tijd dat de deuren nog geopend mochten zijn. Op initiatief van coördinator Marketing van de BIZ Museum Quarter werden meerdere buitenreclame campagnes ingezet.
Alle participerende ondernemers waren direct enthousiast over de buitenreclame campagne. Ook stakeholders als de gemeente en Stad & Co zijn erg blij met het initiatief. We zien zeker een vervolg in het nieuwe jaar om nogmaals een samenwerking te starten met JCDecaux.Jacqueline Kleijn The Brand Department
“Het was heerlijk om groots uit te pakken en onze campagne breed in te zetten. Wij zien de kracht van Buitenreclame zeker in, je kan er niet omheen. De aandacht wordt onbewust naar de posters getrokken en zo ontvingen wij ook leuke reacties van zowel onze collega’s als partners zoals de gemeente.Brenda SerréeCommunicatiemedewerker !WOON