Met de nieuwe display in het centrum van Haarlem kan JCDecaux een vierde grote stad toevoegen aan het digitale portfolio. Deze display pakt de aandacht van iedere voorbijganger op het Verwulft. In Haarlem wordt komende donderdag een volgende display geplaatst (nabij het NS station) en zullen er nog twee plaatsingen volgen. Ook deze displays krijgen een plekje op een zorgvuldig uitgekozen A-locatie in de stad. Haarlem telt momenteel een wekelijks bereik van 168.000 impressies.
Als je op afstand uitingen kunt aanpassen, hoef je er ook minder vaak naar toe. Dat past goed binnen onze duurzame bedrijfsvoering. Hannelore MajoorAlgemeen Directeur JCDecaux
Momenteel heeft JCDecaux een digitaal netwerk opgebouwd in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem. Naast Haarlem blijft het assortiment zich ook uitbreiden in Rotterdam en Den Haag. Sinds kort pronkt een derde Avenue in het straatbeeld van Den Haag nabij het Malieveld. Wederom een A-locatie wegens de twee toegangswegen langs het object. 
Met de plaatsing van onze digitale reclame-objecten in zowel Den Haag als Haarlem breiden wij het aantal impressies dat wij wekelijks te bieden hebben fors uit. Zowel de digitale Mupi’s in Haarlem als onze Avenues in Den Haag staan op de drukste locaties in de stadscentra, waardoor ze niet te missen zijn voor de bezoekers aan en inwoners van deze steden. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux
Het huidige digitale aanbod telt nu ruim 363 displays verdeeld over Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem. Hiervan zijn 17 displays grootformaat, ofwel: Avenues. Het wekelijkse bereik van de Avenues telt 8.310.000 impressies en het wekelijkse bereik van het Métropole netwerk telt 87.690.000 impressies. Dit brengt het wekelijkse bereik digitaal in totaal op 96.000.000 impressies.

Alle impressies zijn op basis van 100% SOT.