Pizza Beppe is één van de deelnemende horecaondernemingen. Het is het eerste pizza restaurant in Nederland dat is geaccepteerd door de Associazione Verace Pizza Napoletana, wat betekent dat de pizza's op authentieke Napolitaanse wijze worden bereid. Deze pizzeria durfde het aan om in september een nieuwe vestiging te openen in Breukelen. Een flinke tegenslag om vervolgens de deuren te moeten sluiten. Voor Pizza Beppe vormt de inzet van het Bon Apetit netwerk de eerste kennismaking met digitale buitenreclame.
Met deze campagne willen wij onze naamsbekendheid groter maken in de steden waarin wij gevestigd zijn. We zijn erg tevreden over deze campagne, mensen om ons heen vinden het cool. Het is top dat we in deze tijd toch nog dit soort dingen kunnen doen. We hopen op een vervolg!Patrick KraaijeveldManager Pizza Beppe
Wij gaan met deze samenwerking uit van een groot bereik en dat bijna iedereen in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag na deze campagne Oma’s Soep zal kennen. Omdat wij sinds september ook in Albert Heijn winkels onze soepen verkopen, maken wij inmiddels al 350 ouderen wekelijks blij. We verwachten met deze actie van JCDecaux een stijging te zien in onze verkoop, waardoor wij nog meer ouderen kunnen helpen in nieuwe steden in Nederland.Martijn CantersCommercial Manager Oma’s Soep
Wij zijn uiterst tevreden over de samenwerking, de communicatie met het team verloopt altijd zonder problemen en de reacties op de campagnes zijn altijd goed. Zo ook deze keer veel leuke reacties ontvangen, de campagne was goed aanwezig. Vooral de kleuren kwamen mooi uit op de digitale display.Ashley KeldersMarketing en Hospitality Manager Unlimited Label
Tot nu toe bevalt de samenwerking in ieder geval goed, er wordt snel geschakeld, hulp geboden en er zijn genoeg mogelijkheden. Ruim vier weken zijn we zichtbaar in Amsterdam en daarbij ook nog twee weken in Den Haag en Rotterdam. We verwachten dat dit een positief effect zal hebben op de bekendheid en het bereik van het merk Ron Gastrobar At Home! We hebben berichten gekregen van gasten en vrienden die de digitale posters zagen hangen! Altijd leuk natuurlijk om te horen dat de posters ook echt gezien worden.Stijn DammersMarketing & PR Coordinator Ron Blauw