De introductie van de ja-ja-sticker in Leiden was voor Kiesjefolders.nl het ideale moment om te starten met een lokale buitenreclamecampagne om zo gericht nieuwe aanmeldingen te werven. Zowel het creëren van awareness als het realiseren van conversie vormden de belangrijkste doelstellingen van deze campagne. De lokale buitenreclamecampagne ondersteunde een Direct Mailing in Leiden.

Kiesjefolders.nl wilde met de lokale inzet van Abri’s en Mupi’s meer respons verkrijgen op de Direct Mailing. Uiteindelijk viel de respons ruim 10% hoger uit dan de campagnes waarbij geen buitenreclame werd ingezet. Al met al werd dus een mooi resultaat behaald, een uplift in aanmeldingen voor Kiesjefolders.nl.
 
In Leiden is een goed netwerk van JCDecaux met buitenreclame op de juiste plekken, dat heeft ons ontzettend geholpen meer respons te verkrijgen op de Direct Mailing. We zouden absoluut een volgende keer weer voor JCDecaux kiezen om onze doelstellingen te behalen. De buitenreclame is interessant voor ons om lokaal in te zetten, vooral bij branding doelstellingen. Aldo BreedOprichter Kiesjefolders.nl

Zowel Kiesjefolders.nl zelf als relaties van de adverteerder waren blij verrast met de impact van het formaat van het campagnebeeld op de posters. De samenwerking werd door beide partijen als prettig ervaren en willen hier zeker een vervolg aan geven.