Een achterwand van bamboe, twee surfplanken en boomstronken als zitbankjes; als je staat te wachten op de tram op het Leidseplein in Amsterdam waan je jezelf op een tropisch strand. Wat je ziet, is echter de custom-made tramhalte, waarmee H&M momenteel zijn zomercollectie presenteert.

De halte is voorzien van bestickering van de zee voor de ultieme beach vibe. Op de dakrand siert een groot H&M-logo én de naam van H&M’s zomercampagne ‘Under the Sun’ - alles in sierlijke 3D-letters. Op de vier digitale schermen in de posterkasten ziet de wachtende reiziger een loop van bewegende campagnebeelden. 

 
Vier de zomer in stijl!
In de nieuwste zomercollectie van H&M vind je veel kleurrijke bikini’s, jurkjes met bloemenprint, mooie sandalen en coole zonnebrillen. Alles voor de perfecte zomergarderobe! De campagne is tegelijkertijd ook te zien via verschillende mediakanalen en met digitale Buitenreclame op het Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux.

Deze unieke Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Mediacom, Kinetic en JCDecaux en is te zien tot en met 7 juni.