De #INHAALGOALS campagne is een landelijke user generated content campagne van Posterscope, a dentsu company, i.s.m. JCDecaux, Exterion Media, Clear Channel, Ocean Outdoor, Centercom en dentsuAchtung! die laat zien hoe Nederland stapsgewijs terugkeert naar een normaal leven.

Met de boodschap “laat heel Nederland weten wat jouw #INHAALGOALS zijn” roept de campagne mensen op om deze herfst hun uitgestelde plannen in te zenden op www.inhaalgoals.nl. De leukste inzendingen worden m.m.v. Platform 161 automatisch getoond op een landelijk DOOH-netwerk. Op Instagram INHAALGOALS pagina is een selectie te zien van welke inhaalgoals het straatbeeld hebben gehaald. De #INHAALGOALS campagne is in de zomer gestart en loopt door totdat er geen beperkingen meer zijn en Nederland terugkeert naar een normaal leven.

Meer dan anderhalf jaar heeft Nederland te horen gekregen wat er niet meer mocht. Nu is het volgens de (D)OOH-sector tijd om heel Nederland te laten weten wat iedereen wel weer gaat doen. Sinds de coronabeperkingen is er vanaf 25 september weer ruimte om uitgestelde verlangens waar te maken in een wereld zonder 1,5 meter, en daar wil de (D)OOH-sector met #INHAALGOALS aandacht aan besteden en bij stilstaan. Niet alleen omdat het medium weer helemaal terug is maar vooral om te beseffen hoe belangrijk en waardevol een onbevangen leven is.

Doe mee! Bezoek www.inhaalgoals.nl. Vul je inhaalgoals in en laat via 3.000 buitenreclame videoschermen aan heel Nederland weten welke uitgestelde verlangens je gaat waarmaken