Buitenreclame-exploitant JCDecaux heeft zijn digitale Mupi-netwerk Métropole in Amsterdam uitgebreid door drie nieuwe objecten toe te voegen aan dit hypermoderne Buitenreclamenetwerk. Twee van de nieuwe Mupi’s zijn te vinden op het Rokin, het derde object staat op het voorplein van het Centraal Station.
 
Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam.
 
Onze Mupi Métropole stelt adverteerders in staat dynamische content te tonen middenin de drukste en populairste gebieden van de hoofdstad. Neem alleen al de route Damrak – Rokin – Munt; die wordt dagelijks door zo’n 60.000 man bewandeld! Grote adverteerders als KPN, Samsung, H&M en G-Star hebben al ervaren wat deze objecten op straat teweeg kunnen brengen en zijn, net als wij, erg positief over dit nieuwe mediumtype. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland
 
De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal led-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux maakt het onder meer eenvoudig om een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere uiting te tonen.
 
JCDecaux beschikt in de hoofdstad over digitale Mupi’s op onder meer het Damrak en het Leidseplein en in de P.C. Hooftstraat en de Beethovenstraat. In Rotterdam zijn de digitale Mupi’s te vinden op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot.