Een kleine twee jaar na de introductie van de allereerste digitale schermen op straat, voegt JCDecaux wederom tientallen panelen toe aan zijn netwerk Métropole. Daarmee gaat het digitale aanbod richting de honderd panelen.
 
Eerder dit jaar introduceerde JCDecaux op diverse toplocaties, waar in beide richtingen veel verkeer en voetgangers zijn, de eerste dubbelzijdige digitale panelen.

Bart de Vries: “Met deze mijlpaal laten we zien te investeren in ons product en de wensen van adverteerders serieus te nemen. Met hoge kwaliteit beeldschermen, namelijk 4K lcd-panelen van 84 inch, bieden we een ruim aanbod op de beste locaties in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Dit netwerk behoort tot de absolute topklasse van Nederland en spreekt waardevolle doelgroepen met context-gerelateerde bewegende uitingen aan in drukke winkelstraten, op populaire pleinen en langs veelgebruikte routes.”
 
Neem contact op met uw Accountmanager voor de mogelijkheden op het netwerk Métropole en de locatielijst per stad.