Digitaal + Billboards = nóg meer impact! JCDecaux introduceert een nieuw combinatienetwerk waarmee adverteerders met dynamische content zichtbaar zijn midden in de populairste winkelgebieden van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht en daarbovenop ook nog eens vele forensen en andere verkeersdeelnemers aanspreken met affiches van 8 vierkante meter langs belangrijke doorgaande wegen en bij drukke op- en afritten. Een unicum in de Buitenreclamewereld, met als gevolg dat Billboards vanaf nu in combinatie met Métropole ook voor 1 week inzetbaar zijn.
 
Didi Fashion heeft momenteel de primeur met deze nieuwe samensmelting op Outdoor-gebied.
 
Met dit nieuwe netwerk zorgen we ervoor dat Billboards gaan meedraaien in de wekelijkse cyclus van de klein formaat-campagnes. We merken dat veel adverteerders hier voor open staan en hebben de ervaring dat reeds beschikbaar beeldmateriaal vrij eenvoudig is om te zetten naar een uiting voor een ander OOH mediumtype. Adverteerders profiteren met dit combi-pakket tegen een  aantrekkelijk tarief van de USP´s van 2 sterke mediumtypen. Met de kracht van dynamische digitale content en de herhaaldelijke impact van groot formaat krijg je simpelweg the best of both worlds. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland
 
Wilt u zichtbaarheid op het digitale netwerk Métropole combineren met landelijke impact middels Billboards, neem dan contact op met een van de Accountmanagers van JCDecaux via 020 – 660 7500.