Je moet niet vreemd opkijken als je in 2016 een wijze levensles te lezen krijgt op een Billboard aan de Nassaukade in Amsterdam, publiekelijk ten huwelijk wordt gevraagd op de Prins Willem-Alexanderlaan in Apeldoorn of een gigantische verjaardagskaart krijgt op de Willem de Zwijgerlaan in Leiden.

Om een bijdrage te leveren aan 3FM Serious Request 2015 stelt Buitenreclame-exploitant en stadsmeubilairbedrijf JCDecaux namelijk een Billboard ter beschikking voor de veiling van het jaarlijkse initiatief. Hierdoor krijgt iedereen de mogelijkheid om twee weken lang zichtbaar te zijn met een poster van maar liefst acht vierkante meter op een Billboard naar keuze.

Dit jaar zet radiostation 3FM zich samen met het Rode Kruis in voor de toekomst van kinderen en jongeren in oorlogsgebieden. Ze vragen aandacht voor jongeren die moeten overleven in de meest extreme omstandigheden in onder meer Syrië, Soedan en Jemen.

Hoewel de dj’s van 3FM tot en met 24 december in het welbekende Glazen Huis in Heerlen zitten, loopt de veiling door tot en met 31 december. Kijk voor meer achtergrondinformatie en voorwaarden op de website van 3FM Serious Request.