Hij moet nog op de markt komen, maar is de komende twee weken al in het echt te zien: de Samsung Galaxy S6 edge. Met een interactieve buitenreclamespecial bij JCDecaux laat Samsung zijn nieuwste smartphone letterlijk in de schijnwerpers zetten. De Galaxy S6 edge is voor voorbijgangers namelijk twee weken lang te zien in fraaie showcases in de Randstad. Echter, de telefoon is niet continu zichtbaar…
 
Om een glimp van dit nieuwste model van Samsung op te vangen moeten voorbijgangers zelf het licht in de showcase ontsteken. De uiting in de Abri’s en Mupi’s spoort hen dan ook aan een knop in te drukken voor een exclusieve sneak preview en een eerste kennismaking met de haarscherpe beeldkwaliteit van het 5.1” Quad HD Super AMOLED scherm.
 
De buitenreclamespecial is tot en met 7 april te zien op 15 toplocaties in het centrum van Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht en is het resultaat van een samenwerking tussen Samsung, Cheel, Starcom, VivaKi Exchange en JCDecaux.
 
De Samsung Galaxy S6 edge is vanaf 10 april in Nederland verkrijgbaar, maar het is al wel mogelijk om online een pre-order te plaatsen.