Het zijn weer All Inclusive Weken bij KPN. De voordelen die standaard bij dit Alles-in-1-pakket van KPN zitten zijn zo talrijk dat de telecomprovider ze niet kwijt kan op een reguliere Buitenreclame-affiche. KPN stond daarom voor de lastige keuze welke pluspunten het zou tonen tijdens zijn campagne. De gratis monteur, de 70 tv-zenders en Begin Gemist? Of toch Programma Gemist, de 29 HD tv-zenders en Spotify Premium?
 
Kiezen bleek niet nodig. Out of Home Mediaspecialist Kinetic, mediabureau Mindshare en Buitenreclame-exploitant JCDecaux hebben namelijk de oplossing aangereikt door megalange posters te plaatsen voor zogenoemde scroller domination. Daarom is KPN nu zichtbaar met opvallend lange posters met daarop de volledige lijst voordelen van KPN All Inclusive, dat nu de eerste drie maanden verkrijgbaar is voor een actieprijs.
 
 
Voorbijgangers zien de opgesomde voordelen een week lang langzaam voorbij scrollen op 7 plaatsen in Amsterdam, waaronder het Damrak, het Stationsplein en het Rembrandtplein. In Rotterdam is de mega scrollerposter te zien op 5 locaties, waaronder de Coolsingel en het Schouwburgplein.

De lange lijst pluspunten is, hoe omvangrijk ook, op zeven locaties zelf in één oogopslag te zien. Om dit mogelijk te maken zijn reguliere Mupi’s vervangen voor anderhalf keer zo hoge varianten waarin zelfs het uitgebreide standaardaanbod van KPN past. Deze Mega-Mupi’s zijn te vinden in 4 steden: Amsterdam (Stadhouderskade en Van Baerlestraat), Den Haag (Spui), Rotterdam (Coolsingel en Lijnbaan) en Utrecht (Steenweg en Lange Jansstraat).
 
Deze Specials zijn op straat te zien tot en met 19 april en is het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, Kinetic, Mindshare en JCDecaux.