Binnen een straal rondom de ingezette schermen van JCDecaux worden voorbijgangers getarget. Door middel van deze methode, ook wel geofencing genoemd, krijgen deze voorbijgangers nadat zij langs de campagne zijn gelopen een soortgelijke uiting van Marketing Drenthe te zien als advertentie op de mobiele telefoon. De kracht van herhaling!
Als marketingorganisatie ben je altijd op zoek naar (nieuwe) manieren om nog meer rendement uit je campagnes te halen.We waren gelijk erg enthousiast over de mogelijkheid om DOOH te combineren met mobile display. Naast het bereik dat je met DOOH genereert, kun je je beoogde doelgroep nu heel gericht (re)targeten en activeren. En natuurlijk erg fijn dat de resultaten van de outdoor middelen nu voor een gedeelte meetbaar en meteen inzichtelijk zijn. Karin Wolfs Projectmanager Marketing & Communicatie, Marketing Drenthe
Het is een eerste stap in het vergroten van inkoopgemak door de display inventory te combineren met premium DOOH. Digitale netwerken van JCDecaux krijgen op deze wijze effectief meer bereik door middel van geofencing rondom de digitale schermen en targeting van passanten op mobiele telefoons. Posities worden ingekocht volgens minimaal 90% viewability. 
 
Lang niet alle mogelijkheden met digital out of home zijn bekend. De krachtige combinatie van DOOH en mobile display zorgt voor effectievere inzet van het mediabudget en laat zien dat er meer te halen valt uit dit fantastische medium. Marc Bergers Digital Lead JCDecaux