Poptempel. Dat woord komt steevast aan bod als het gaat over Paradiso. En dat is niet voor niets. Niet alleen is het gevestigd in een oude kerk, maar bovenal verdient het simpelweg zo'n fraaie omschrijving. Paradiso is namelijk een ware popautoriteit en biedt al tientallen jaren plaats aan internationale sterren en indrukwekkende cultuurevents. Wie heeft hier niet gedanst en genoten? En nu is Paradiso jarig. Het bestaat 50 jaar en viert zijn respectabele leeftijd met een tijdelijke nieuwe zaal: de kleinste zaal, in de Abri’s van Buitenreclame-exploitant JCDecaux.
 
De haltes zijn voor deze Buitenreclame-Special aan de bovenzijde voorzien van een gedecoreerde rand met de boodschap ‘Paradiso viert 50 jaar met de Kleinste Zaal’. De gehele achterwand toont een bestickering van een fraai ruitpatroon en verwijst naar de kleurrijke glas-in-loodramen van de uitgaansgelegenheid. Als kleine knipoog naar hoofdsponsor Heineken komt ook een kenmerkend bierglas terug in deze decoratie. 
 
Naast met deze Special is Paradiso ook te zien met een lokale Abri-campagne in Amsterdam.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Paradiso en JCDecaux en is tot en met 3 april te zien bij haltes op de Van Baerlestraat en de Weteringsschans in Amsterdam.