De vakmensen van Nederland verdienen volgens Peugeot meer respect. Om die reden gaf het Franse automerk drie experts in hun vakgebied een bijzonder podium om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren en een Billboard van JCDecaux op geheel eigen wijze te sieren met een uiting van de nieuwe bedrijfsauto Peugeot Expert.
 
Op drie prominente locaties in hartje Amsterdam construeerden een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter elk een uniek Billboard met een vakgerelateerde weergave van de nieuwe Peugeot Expert. Met deze bijzondere Buitenreclame-Special slaat Peugeot twee vliegen in één klap: het introduceert zijn nieuwe bedrijfswagen en maakt deze tegelijkertijd op een originele manier relevant voor de doelgroep.
 
 
Reclamebureau HavasBoondoggle ontwikkelde het concept voor deze campagne en rolde het uit in nauwe samenwerking met JCDecaux. De campagne wordt ingezet in Buitenreclame, online en social media.
 
De Expert-Billboards waren van woensdag 14 tot en met woensdag 28 september te zien. De stukadoorvariant stond op Stadhouderskade, bij de Ferdinand Bolstraat, de betegelde Peugeot Expert was ook te zien op de Stadhouderskade, maar bij de het Leidseplein en de metaalbewerker toonde zijn kunsten op de Overtoom, bij de Overtoomsesluis.