De geurhaltes zijn te vinden in Amsterdam op het Leidseplein, Rembrandtplein en Nieuwezijds Voorburgwal en in Rotterdam bij het Centraal Station en op de Coolsingel. Twee weken lang laten de geurtesters van Robijn hier een heerlijke geur achter. Reizigers hoeven alleen voor het object te gaan staan. Met hun neus ter hoogte van de geurtesters kunnen zij deze al ruiken zonder iets aan te raken, geheel Corona-proof.
 
Robijn gelooft dat de wereld vol schoonheid zit en dat die schoonheid onder meer gevonden kan worden in kleine dagelijkse momenten. Daarom heeft Robijn heeft als missie om mensen bewuster te maken van juist de kleine dagelijkse geluksmomenten, waar we niet bij stil staan. Met de Abri’s, waar de heerlijke Robijn geuren worden verspreid, kunnen we kleine geluksmomentjes bezorgen bij de reiziger die onderweg is. Milou van Mastrigt Brand Manager Robijn
Het is steeds lastiger de aandacht van de consument te vinden in deze verzadigde advertentiemarkt. In plaats van de competitie te willen overschreeuwen, brengt Robijn met deze campagne de geurbeleving op vriendelijke wijze naar de consument. Renske BernardConnection Planning Manager Mindshare.Greenhouse
De campagne is in samenwerking met geurmarketing bureau Scent the Brand ontwikkeld en bestaat uit drie verschillende geuren die verspreid worden in de Abri’s. Per uiting is één geur gekozen, zo ruikt de reiziger op het Leidseplein een andere geur dan de reiziger in Rotterdam bij het Centraal Station. We kennen de geuren al van de wasmiddelen en wasverzachters van Robijn, maar deze campagne betreft de nieuwe toevoeging aan het Robijn Home assortiment: Zwitsal geurkaars en Rosé Chique & Paradise Secret huisparfums voor thuis.

Juist nu hebben de mensen de behoefte om het in huis extra gezellig en sfeervol te maken. Men is nu meer thuis dan ooit en daarom is dit een perfecte timing voor deze campagne van Robijn. Daarnaast is de campagne live gedurende oktober, dé woonmaand van het jaar. Met geuren als Zwitsal, Rosé Chique en Paradise Secret veraangenamen wij onze Abri’s om reizigers te verleiden de geur ook zelf in huis te halen.
 
Vanuit Unilever dragen we graag bij aan nieuwe media-innovaties of denken graag mee over hoe we de bestaande mediamogelijkheden verder kunnen ontwikkelen. Voor een aantal merken in ons portofolio is geur een belangrijk onderdeel in de herkenbaarheid van het merk. Het is voor ons dan ook een meerwaarde om het visuele medium Out of Home te kunnen koppelen aan de geur van het merk. Lyke DullemeijerMedia Manager Home care and Beauty & Personal care Unilever Benelux