Vijf minuten fietsen vanaf hier! 724 meter naar links! 444 meter naar rechts! Met dergelijke aanwijzingen en opvallende led-verlichte 3D-pijlen wijst Tele2 voorbijgangers deze week de weg naar een nieuwe vestiging in Amstelveen.

Om de opening van de nieuwe zaak op opvallende wijze onder de aandacht te brengen, sloeg telecomprovider Tele2 de handen ineen met JCDecaux. De Buitenreclame-exploitant plaatste vervolgens op 36 locaties in Amstelveen een unieke poster met verwijsinformatie op basis van de locatie van de Abri of Mupi ten opzichte van de nieuwe vestiging in Stadshart Amstelveen.

Op vier locaties heeft JCDecaux bovendien grote 3D-pijlen aangebracht, waarin rondom led-verlichting is geplaatst om met name in de avonduren nóg meer in het oog te springen. Daarnaast zijn op nog eens 10 andere locaties 2D-versies van de verwijspijlen gemonteerd.

De opvallende 3D-pijlen zijn te vinden op Mupi’s aan de Handelsweg, Keizer Karelweg, Beneluxbaan en de Pieter Lastmanweg.

Deze Buitenreclamespecial is het resultaat van een samenwerking tussen Tele2, Kinetic, Indie Amsterdam en JCDecaux en is tot en met 29 december op straat te zien.