Op Unox Good Noodles kun je lekker lang door. Die propositie maakt Unox waar met haar nieuwe activatie door ‘m toe te passen op haar eigen uitingen. In plaats van een gefotografeerd model met product kiest Unox ervoor consumenten uit te dagen zo lang mogelijk live in haar uitingen te poseren. Om het bereik en de impact van de activatie te vergroten nemen influencers De Gierige Gasten, Sophie Milzink, JayJay Boske en Gio het voortouw. De beelden worden onder meer live uitgezonden op verschillende digitale Abri’s en Mupi’s van Buitenreclame-exploitant JCDecaux. De beste tijden worden beloont met gratis Good Noodles voor de rest van je leven. 
 
In de huidige maatschappij wordt doorzetten vaak gezien als ergens voor gaan dat moeite kost en nut heeft. Maar waar blijft dan het plezier? Onze -jonge- doelgroep wil juist energie steken in dingen die niet alleen maar nuttig zijn. Een compleet seizoen Peaky Blinders bingen, kampioen in FIFA worden met je vrienden, een nieuwe trickshot leren, ook dat is doorzetten. Unox Good Noodles is de snack die ze daarbij helpt. Een snel en hartig tussendoortje, waarna je weer lekker door kunt. Alewijn BrouwerMarketingmanager bij Unilever

 
De activatie, bedacht door DDB&Tribal Amsterdam en uitgevoerd in samenwerking met JCDecaux, Mindshare en Kinetic, wordt ondersteund door product gerichte online- en buitenreclame met een packshot, en korte online video´s.

Bekijk hieronder hoe lang deelnemers door gingen op Unox Good Noodles.