Er staat voor €17 miljoen aan prijzen en cadeaus klaar; van smart-TV’s en auto’s tot vakanties en geldprijzen tot wel €1 miljoen. Tijdens de aankomende Vriendenloterij PrijzenMarathon is het winnen aan de lopende band!

Om zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte te stellen en kans te laten maken op deze overweldigende hoeveelheid prijzen en cadeaus vestigt de VriendenLoterij nu de aandacht op de naderende prijzenmaand met een Buitenreclame-Special bij JCDecaux. 

Allereerst is de Abri vrijwel volledig bestickerd. Zo zijn onder meer 2D-varianten te zien van Irene Moors en Gerard Joling, ambassadeurs van de VriendenLoterij, aan een lopende band waar vele prijzen en cadeaus van afrollen.

Om nog meer in het oog te springen, zijn ook bewegende elementen aan de campagne toegevoegd. Zo zijn op het dak van de Abri´s diverse levensgrote geldcheques aangebracht, die zullen roteren wanneer een licht windje vat op ze krijgt. 

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen de VriendenLoterij, mediabureau mediaxplain* en JCDecaux en is tot en met 3 oktober op straat te zien bij twee Abri´s: in de Van Baerlestraat en de Willemsparkweg in Amsterdam-Zuid.