De vrouwen straalden op de 84 inch full HD schermen hun enorme kracht uit en kregen hiermee het podium dat zij absoluut verdienen. In 30 uur, verspreid over twee dagen (6 en 8 maart), werd met de inzet van het digitale netwerk van JCDecaux in Amsterdam het enorme aantal van 407.000 impressies gerealiseerd.
 
We wilden via de digitale displays van JCDecaux een lichtpuntje zijn op straat, de vrouwen met hun inspirerende verhalen zijn rolmodellen die zeker in de spotlight horen te staan. De roulatie van de 12 foto’s die via het digitale Metropole netwerk mogelijk was, zorgde voor maximale zichtbaarheid. De foto’s werden door velen bekeken en gewaardeerd, we ontvingen ook veel selfies van de vrouwen bij hun uiting op straat en voorbijgangers die een vriendin, familielid of collega herkende. De doelstelling voor impact in de stad in Amsterdam is absoluut behaald. Raja FelgataMedia ondernemer en partner Mr & Mrs Oasis

Naast de doelstelling om het bereik van de campagnefotografie te vergroten en voorbijgangers te inspireren met de persoonlijke verhalen van deze vrouwen, resulteerde de campagne ook in meer naamsbekendheid voor het creatieve mediabureau Mr & Mrs Oasis, die campagnes maken op het gebied van representatie en beeldvorming. Daarnaast werd ook online veel aandacht besteed aan deze grootse campagne in Amsterdam. Met deze extra resultaten door de inzet van buitenreclame waren de makers uiteraard blij verrast.
 
Content is, zeker in dit geval, Queen! Raja, de fotografe, heeft uitstekend werk verricht. De dames knalden van onze schermen en vielen daardoor enorm op.  Ik weet zeker dat de campagne heel veel Amsterdammers heeft aangesproken. Sandy JanninkAccountmanager JCDecaux