Menu Schade melden
 
  • Massabereik

  • 24/7 aan

  • Razendsnelle bereiksopbouw

  • Hoge contactfrequentie

 

Abri's. Bus- en tramhaltes.

Abri’s en Mupi’s van JCDecaux beschikken over goed verlichte reclamevakken van 2m². De locaties van beide typen reclamedragers zijn zorgvuldig gekozen met het doel een zo groot mogelijk bereik te genereren. Zo staan onze Abri’s langs OV-routes bij bus- en tramhaltes en om die reden nabij drukke verkeerspunten en belangrijke voorzieningen, zoals winkelgebieden en scholen. 


 

Mupi's. Verkeersaders & stadscentra. 

Mupi’s zijn vrijstaande reclamedragers en zijn te vinden op ontegenzeggelijke toplocaties. Door het hele land staan ze langs drukke verkeersaders en op strategische plekken in stadscentra. Zo staan deze objecten middenin populaire winkelstraten, op drukbezochte pleinen en nabij beroemde musea. Om het concreter te maken: onze Mupi’s zijn onder meer te vinden op het Damrak in Amsterdam, pal naast het Fries Museum in Leeuwarden, rond de Rotterdamse Koopgoot, op de Grote Markt in Gouda en in de Apeldoornse Nieuwstraat. Kortom, midden in de drukbezochte centra van de grote steden van het land.

In aansluiting op het 2m²-formaat beschikt JCDecaux ook over Zuilen. In deze objecten is het mogelijk om 2 van dergelijke posters boven elkaar te plaatsen of juist te gaan voor een uniek langwerpig affiche. Zuilen zijn onder meer te vinden op de Boulevard van Scheveningen en torenen letterlijk boven het publiek uit. Deze objecten dagen adverteerders uit een unieke uiting te creëren, die mede door het afwijkende formaat nog meer in het oog springt.
  

Netwerken. Massabereik of doelgericht. 

Abri-netwerken bestaan uit Abri’s, Mupi’s, Zuilen en panelen in het Rotterdamse metronetwerk. Deze netwerken hebben naast een goede spreiding ook een hoge dichtheid, waardoor het publiek affiches meerdere malen per dag tegenkomt. Een groot bereik én een hoge contactfrequentie zijn dus gegarandeerd. Om een indruk te geven: een landelijke Abri-campagne bij JCDecaux bereikt in 1 week ruim 7,5 miljoen mensen.

JCDecaux biedt ook de mogelijkheid te focussen op een kleiner gebied. Zo is het mogelijk een campagne te richten op een specifieke stad,  maar steeds vaker stellen wij netwerken op maat op. Dit kan met diverse netwerken die gericht zijn op een specifieke doelgroep of omgeving. Bekijk hieronder een aantal van onze netwerken.
  
 

Tarieven. Variabele indexcijfers.


JCDecaux hanteert een tariefkaart met een bruto basisvakprijs en variabele indexcijfers. Deze indices staan voor drukke of rustige buitenreclameperiodes, het aantal in te zetten affiches en het type netwerk dat een adverteerder prefereert. Adverteerders starten zodoende altijd met een basistarief en komen via een overzichtelijke formule tot een totale campagneprijs.
 
Zo vallen de geïndiceerde vakprijzen in bijvoorbeeld de zomerperiode voordeliger uit dan aan het einde van het jaar. Verder neemt het prijsvoordeel toe naarmate een adverteerder meer reclamevakken inkoopt. Bovendien kunnen adverteerders nu zelf eenvoudig berekenen wat de bijkomende kosten zijn voor een campagne gericht op een bepaalde doelgroep, voor de inzet rond vestigingen van bepaalde winkelketens, maar ook voor selectieve inzet op basis van postcodegebied of specifieke objecten.

Onze Account Managers lichten u graag het een en ander toe over onze tarieven in de periode waarin u wilt adverteren.
 
 
  • Veel creatieve mogelijkheden

  • Likeable

  • Niet te missen

  • Massabereik

 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Bel ons voor direct contact op 020 - 660 7500 of vul de velden hieronder in en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

* Is een verplicht invulveld