Menu Schade melden
  • Tijd

  • Temperatuur

  • Beacons

  • Text

Métropole. Dynamische & conditional content.

Met het digitale Mupi-netwerk Métropole biedt JCDecaux adverteerders de mogelijkheid het publiek in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht op straat aan te spreken met dynamische content. Voor ondersteuning bij de creatie van deze content heeft de Buitenreclame-exploitant het zogenoemde Digilab.

Deze afdeling spitst zich toe op het creëren en bewerken van digitale dynamische flash-content en helpt adverteerders gebruik te maken van onder meer data-feeds. Dergelijke feeds maken het mogelijk in campagnes continu de nieuwst beschikbare informatie te tonen op straat en bijvoorbeeld twitterfeeds, actuele prijzen of aangepaste aanbiedingen te laten zien. Ook is het mogelijk om direct in te spelen op veranderende weersomstandigheden of live sportevenementen. Op die manier sluiten uitingen goed aan bij de omgeving en de actuele belevingswereld van het publiek en zijn campagnes nog relevanter. 
 
  

Praktijk. 9 Dynamische uitingen.

Energiedirect.nl maakt maximaal gebruik van techniek digitale netwerk Métropole
Energiedirect.nl pakt flink uit op het digitale Mupi-netwerk van JCDecaux en pioniert met een campagne met 9 uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden.
Play
 
  • Weersomstandigheden

  • Twitter

  • Locatie

  • Live events

 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?