Menu Schade melden

Missie. Inrichten publieke leefruimte.

JCDecaux speelt wereldwijd dagelijks een rol in het leven van vele tientallen, zo niet honderden miljoenen mensen. Zo staan letterlijk op dit moment van San Francisco tot Sydney duizenden mensen in onze Abri’s beschut tegen zon, regen en wind te wachten op het ov. In Amsterdam zien bezoekers op onze digitale stadsinformatiepanelen in één oogopslag toeristische verwijsinformatie en versterken Small Cells in onze objecten de prestaties van het 4G-netwerk. In onder meer Brussel en Cordoba rijden zowel inwoners als toeristen hun rondjes op onze publieke huurfietsen en in de Franse hoofdstad gooit een Parisienne wat afval in onze prullenbak, voordat ze plaatsneemt op een stadsbankje dat wij hebben geplaatst. Van Abri’s tot openbare toiletten en van hekwerk tot lantaarnpalen: JCDecaux vervult een grote rol bij de inrichting van de publieke leefruimte van talloze wereldsteden.
 
Wereldwijd is JCDecaux actief in meer dan 75 landen en aanwezig in 4435 steden met meer dan 10.000 inwoners. Veel van deze steden zien in JCDecaux al tientallen jaren een betrouwbare partner met kennis van zaken omtrent stadsmeubilair. Waarom? Wij delen dezelfde missie. Die missie luidt als volgt:
 
Wij verhogen de leefbaarheid in steden

Al sinds de oprichting van het bedrijf in 1964 opereert JCDecaux vanuit deze doelstelling en combineert het reclame-exploitatie met stedelijke ontwikkeling. Met Buitenreclame ontwikkelt en financiert JCDecaux al meer dan vijftig jaar publieke diensten die bijdragen bij aan een steeds prettigere stedelijke leefomgeving.
 

Wilt u meer weten over JCDecaux en het unieke ruilconcept?