Menu Schade melden
  • Dynamische content

  • 84 inch beeldscherm

  • Full HD LCD

  • Daypart

  • Conditional


PRIMEUR. 1e digitale Mupi's op straat.  

Als allereerste Buitenreclame-exploitant van Nederland heeft JCDecaux een digitaal Mupi-netwerk geïnstalleerd op straat, met objecten middenin het centrum van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
 
Eind 2016 is JCDecaux bovendien gestart met de uitbreiding van dit netwerk, met onder meer de plaatsing van dubbelzijdige digitale Mupi's. Deze objecten zijn te vinden op locaties waar de passantenstroom in beide richtingen erg groot is, zoals het Damrak en de Coolsingel. Hiermee komt het netwerk Métropole uiteindelijk op een totaal van 71 schermen.
 
De Mupi Métropole beschikt over een premium 84 inch digitaal lcd-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux opent de deur naar vele nieuwe toepassingen van het medium Buitenreclame. Zo is het erg eenvoudig een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere dynamische uiting te tonen.
  

Beweging. Meer attentiewaarde. 

JCDecaux biedt door beweging aan campagnes toe te voegen nu nog meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots. Zo staan de digitale Mupi’s in Amsterdam onder meer op het Damrak, bij Centraal Station, op het Leidseplein en in de P.C. Hooftstraat. In Rotterdam zijn de schermen te vinden op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot. In Utrecht staat de Mupi Métropole op de Stadhuisbrug, om de hoek van de Oudegracht.

Ik ben ervan overtuigd dat ons klassieke medium Buitenreclame met digitaal een push krijgt. Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we nóg meer attentiewaarde en kunnen adverteerders bovendien ook op straat uitgebreider aan hun merkinvulling werken. Ik ben ervan overtuigd dat dit netwerk een groot succes wordt en dat Digital Out Of Home binnen enkele jaren niet meer is weg te denken uit het straatbeeld. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland
 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?