Menu Schade melden
  • 30 meter lange brand booster

  • Niet te missen

  • Massabereik

  • Dagelijks andere tramlijn

Total View Tram. 30 meter impact.

Tramreclame is vanwege haar omvang en dynamiek een unieke vorm van Buitenreclame. JCDecaux biedt dit impactvolle medium tegenwoordig aan in zowel Amsterdam als Rotterdam.
 
De rondom volledig bestickerde voertuigen, ook bekend als Total View Trams, hebben een lengte van 30 meter en rijden dagelijks op andere lijnen in Amsterdam en Rotterdam. Hierdoor is stadsbrede dekking gegarandeerd. Zo spreken de trams in Amsterdam een massapubliek aan op onder meer het Centraal Station, het Damrak en het Leidseplein, maar ook in het Museumkwartier en bij de RAI. In Rotterdam zijn de trams onder meer te zien op de Coolsingel en rond de Lijnbaan en de Koopgoot, maar ook in Charlois en Schiebroek.

Deze rijdende reclame-iconen vallen door hun beweging bovendien extra op in het straatbeeld en trekken daarmee gegarandeerd de aandacht van de ruim 800.000 Amsterdammers,  640.000 Rotterdammers en de vele miljoenen jaarlijkse bezoekers van beide steden. Tramreclame is dan ook uiterst geschikt voor de introductie van een nieuw product of merk, maar ook voor het onderhouden van de naamsbekendheid.
 
Tramreclame bij JCDecaux bestaat uit campagnes van 4 weken. Ook is het mogelijk om meerdere trams voor meerdere periodes achter elkaar te boeken.

 
Een goed uitgevoerde Total View straalt kwaliteit en allure uit en is een echte image builder voor adverteerders. Met onze trams bereik je niet alleen de inwoners van Amsterdam en Rotterdam op een opvallende manier, maar ook het winkelend publiek en de miljoenen internationale bezoekers! Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland
 

Busreclame. Total View & banners.

Naast de Total View Trams biedt JCDecaux in Rotterdam ook impactvolle en mobiele zichtbaarheid op bussen. Deze voertuigen zijn in de Maasstad per stuk beschikbaar voor Total View-bestickeringen. Campagnes duren in dat geval 8 weken.
 
Bij busbestickering is het echter ook mogelijk alleen te kiezen voor zichtbaarheid met kleinere banners aan de zijkant van de bus of juist op de achterzijde van het voertuig, zodat iedereen die achter dit voertuig rijdt recht tegen de uiting aankijkt.
 
De bus-banners en achterzijdestickers zijn ook te boeken per voertuig, maar campagnes duren in dit geval vier weken of een veelvoud hiervan.
 

A3-posters in bus & metro.  The Buzz.

In een grote en internationaal georiënteerde stad als Rotterdam zijn dagelijks talloze mensen onderweg in het openbaar vervoer. Naar het werk, naar school, om te shoppen of om iets cultureels te ondernemen… Deze reizigers kunt u als adverteerder niet alleen bereiken met Abri´s, Mupi´s en tram- en busbestickeringen, maar ook met affiches ín de bussen en metro´s.
 
Campagnes in deze voertuigen zijn beschikbaar in een netwerk van 600 of 1200 affiches (A3-formaat) en zijn te boeken voor periodes van acht weken. Deze A3-posters kunnen een zeer goede aanvulling vormen op uw campagne buiten deze voertuigen. Door deze twee Buitenreclametypen te combineren zorgt uw namelijk op een eenvoudige wijze voor gegarandeerde dubbele impact.
 

Metro-netwerk Rotterdam. Panelen op stations.

Panelen op Zuidplein, Delfshaven, Beurs, Centraal Station, maar ook in Spijkenisse en zelfs tot in Den Haag! Rotterdam heeft een zeer omvangrijk metronetwerk. De panelen op deze metrostations zijn onderdeel van het landelijke Abri- en Mupi-netwerk van JCDecaux, maar vormen gezien hun locatie een verlengde van vervoersreclame. Deze objecten bereiken immers bij uitstek de talloze dagelijkse forensen en studenten in het openbaar vervoer van de Maasstad. Wist u bijvoorbeeld dat dagelijks zo’n 300.000 personen gebruikmaken van het metronetwerk van Rotterdam? 
 
 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Bel ons voor direct contact op 020 - 660 7500 of vul de velden hieronder in en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

* Is een verplicht invulveld