Menu Schade melden

Tijdens het wachten op de bus of tram kunnen mensen plaatsnemen in een Abri. JCDecaux veraangenaamt met deze objecten de wachttijd en beschermt reizigers tegen wind en regen.

 

Wereldwijd marktleider

75+

JCDecaux is marktleider op het gebied van Buitenreclame en wereldwijd actief in meer dan 75 landen

Door Small Cells te installeren op onze Abri’s verbeteren we de prestaties van het 4G-netwerk in drukke stadscentra.



 

In 70 wereldsteden, waaronder Parijs, Brussel, Wenen en Valencia, biedt JCDecaux met zijn publieke selfservice fietsverhuursysteem een voordelig en milieuvriendelijk transportmiddel aan inwoners en bezoekers.

Voor bezoekers van steden is een deel van de objecten van JCDecaux voorzien van overzichtelijke stadsplattegronden.

JCDecaux levert niet alleen Abri’s, maar hele reeksen stadsmeubilair. Van hekwerk en stadsbankjes tot multifunctionele kiosken en publieke toiletten.

Aanwezig in

4435 steden

met meer dan 10.000 inwoners

Niet alleen met stadsmeubilair, maar ook met ludieke acties laat JCDecaux weten dat inwoners en het bedrijfsleven samen de leefbaarheid in steden kunnen vergroten.

JCDecaux werkt intensief samen met wereldberoemde merken om mensen op straat te verrassen met creatieve Buitenreclamecampagnes.
 

55%

van onze medewerkers is dagelijks op straat om Abri’s schoon te maken, onkruid en graffiti te verwijderen of glas te vervangen.

In Amsterdam, Rotterdam en Utrecht vertellen onze schermen onder meer wat voor weer het wordt en zien bezoekers in één oogopslag waar de toeristische trekpleisters zijn.

JCDecaux zet zich in voor de samenleving door uiteenlopende culturele en sportieve evenementen en instellingen te sponsoren, zoals de Amsterdam Marathon en het Rijksmuseum.

Van met internet verbonden Abri’s met digitale touchscreens tot e-bikes: JCDecaux werkt continu aan de optimalisatie van zijn producten.

Op onder meer de vliegvelden in Parijs en op de Champs-Elysees biedt JCDecaux in samenwerking met andere partijen gratis wifi aan.

Meer dan 50% energiebesparing

heeft JCDecaux kunnen realiseren door het gebruik van LED-verlichting

JCDecaux streeft ernaar zijn objecten milieuvriendelijk en efficiënt in energiebruik te maken.
 

1 keer per week vervangen onze medewerkers alle Abri-posters. Met Buitenreclame financiert JCDecaux zijn producten en diensten in de publieke ruimte.

Onze digitale schermen bieden toegang tot interactieve locatiegebonden applicaties.

JCDecaux werkt samen met wereldberoemde architecten voor het ontwerp van moderne lijnen stadsmeubilair die passen bij het karakter van de stad en voldoen aan de hedendaagse wensen van gebruikers.