Menu Schade melden
  • Massabereik

  • 24/7 aan

  • Razendsnelle bereiksopbouw

  • Hoge contactfrequentie

Buitenreclame. Altijd & overal. 

Buitenreclame is overal. Om de hoek, bij de bushalte, vlak voordat u uw favoriete winkel instapt en ook op elk kruispunt in de stad treft u affiches. Het is een medium dat altijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’ staat en daarom onvermijdelijk is. Het is dan ook bij uitstek een medium waarmee u in korte tijd ongekend veel mensen bereikt.
 
De meeste mensen leggen dagelijks meerdere keren dezelfde routes af; naar hun werk, hun opleiding, de supermarkt, de sportclub of het stadscentrum. Omdat Buitenreclame zo prominent aanwezig en daarmee onmisbaar is in het straatbeeld, komen mensen er ook nog eens elke dag herhaaldelijk mee in contact. Deze hoge contactfrequentie zorgt ervoor dat uw boodschap beklijft. Buitenreclame is bovendien het enige medium dat zichtbaarheid biedt op zogenoemde Point-of-Sale-locaties. Daarmee geeft het u het laatste contactmoment met de doelgroep, vlak voor zij een potentiele aankoop doet. 
 
Buitenreclame heeft ons in één klap bekendgemaakt
Om snel naamsbekendheid te verwerven voor de nieuwe gemeentelijke domeinnaam .amsterdam zette DotAmsterdam in mei en juni grootschalig Buitenreclame in, onder andere bij JCDecaux.

 
 

Buitenreclame. Het enige overgebleven massamedium. 

Adverteerders vragen zich in het sterk veranderende medialandschap af hoe zij hun doelgroep nog adequaat en tegen beheersbare kosten kunnen bereiken. Het antwoord is simpel: met Buitenreclame. Affiches zijn namelijk niet weg te zappen, weg te klikken, door te spoelen of simpelweg om te slaan. Buitenreclame wordt niet voor niets het enige overgebleven massamedium genoemd. Het kent immers geen Adblockers, geen weglopende jonge doelgroep, geen fake clicks en geen dalende oplagen. Ook de populariteit van online streamingsdiensten doet niets af aan de slagkracht van Buitenreclame.
 
Buitenreclame is het enige overgebleven massamedium. Het is niet weg te zappen of weg te klikken. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland
 

Buitenreclame. Salesboost. 

Talloze mensen geven bovendien aan Buitenreclame een leuk, inspirerend en betrouwbaar medium te vinden en te zien als een geaccepteerd onderdeel van het straatbeeld. Neem daarbij het feit dat diverse onderzoeken uitwijzen dat Buitenreclame-campagnes zorgen voor extra omzet, extra naamsbekendheid en extra online mobiele merkbetrokkenheid en het is duidelijk: dáárom Buitenreclame.
 
Buitenreclame in FMCG-campagne zorgt voor meer extra verkoop  
Analyse Outreach: Buitenreclamecampagnes zorgen, zowel tijdens de campagne als in de week en de maand erna, voor meer extra verkoop. 
 
  • Niet storend

  • Adblock free

  • Salesboost

 

Hoe kunnen we u verder helpen?