Menu Schade melden

BRO. Inkopen op bereik. 

In 2011 is het Buitenreclame Onderzoek gelanceerd. Dit onderzoek is uitgevoerd onder auspiciën van een JIC (Joint Industry Committee), waarin de Bond Van Adverteerders (BVA), het Platform Media Adviesbureaus (PMA) en het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE, tegenwoordig Outreach) zitting hebben. Het voldoet op alle fronten ruimschoots aan de internationale Esomar-richtlijnen voor Out of Home Media Audience Measurement en levert resultaten op basis van daadwerkelijk oogcontact met een reclamevak: Visibility Adjusted Contacts (VAC). Daarmee heeft Buitenreclame als enige medium de stap van medium- naar reclamebereik gemaakt.

Dankzij het Buitenreclame Onderzoek hoeven adverteerders het medium Buitenreclame niet langer in te kopen op basis van het aantal vakken, maar op basis van bereik en contacten. Oftewel, op basis van publiek. Voor tal van doelgroepen en pakketten kan JCDecaux namelijk voor alle maanden van het jaar bereikcijfers leveren op nationaal niveau, provincieniveau, de Nielsen-regio’s en 30 specifieke Cafas-regio’s. Aangezien het onderzoek ieder kwartaal wordt geüpdatet, beschikt de markt constant over actuele cijfers.

Kijk voor meer informatie op Buitenreclame Onderzoek.nl
 

Wilt u meer weten over de onderzoeksmogelijkheden bij JCDecaux?

Discover more about

Abri's & Mupi's

Waar wilt u adverteren?

Digitale Buitenreclame

Vervoersreclame

Station Domination

Creatieve mogelijkheden