Tarieven. Variabele indexcijfers.
JCDecaux hanteert een tariefkaart met een bruto basisvakprijs en variabele indexcijfers. Deze indices staan voor drukke of rustige buitenreclameperiodes, het aantal in te zetten affiches en het type netwerk dat een adverteerder prefereert. Adverteerders starten zodoende altijd met een basistarief en komen via een overzichtelijke formule tot een totale campagneprijs. Zo vallen de geïndiceerde vakprijzen in bijvoorbeeld de zomerperiode voordeliger uit dan aan het einde van het jaar.
Verder neemt het prijsvoordeel toe naarmate een adverteerder meer reclamevakken inkoopt. Bovendien kunnen adverteerders nu zelf eenvoudig berekenen wat de bijkomende kosten zijn voor een campagne gericht op een bepaalde doelgroep, voor de inzet rond vestigingen van bepaalde winkelketens, maar ook voor selectieve inzet op basis van postcodegebied of specifieke objecten.
Onze Account Managers lichten graag het een en ander toe over onze tarieven in de periode waarin jij wilt adverteren.