Menu Schade melden

Studio's. Creatieve Specials.

Een pizzabakker via een live videoverbinding jouw droompizza laten maken, een ijsje scoren in een vending machine of een Abri met je smartphone van kleur laten veranderen: allemaal midden op straat!  

Voor het creĆ«ren van deze Specials of het uitwerken van concepten heeft JCDecaux een eigen afdeling: JCDecaux Studio's. In Nederland bestaat deze afdeling inmiddels ruim tien jaar en de Specials die zij ontwikkelt zijn in die tijd ook steeds veelomvattender geworden. 

 

Variatie. 3D-modellen, sampling & meer. 

JCDecaux maakt voor specials onder meer gebruik van 3D-modellen, bestickering, geluid, showcases, connectivity, edge light-techniek, mobiele winacties en samplings.  

Met een Special zorgt een adverteerder zodoende voor een extra sterke interactie met zijn doelgroep, wat bijdraagt aan de naamsbekendheid en de likeability

Ook mooi meegenomen: een special krijgt doorgaans veel aandacht van de vakmedia en op social media. De creatieve campagnes die Studio's ontwikkelt worden marktbreed sterk gewaardeerd. Enkele campagnes hebben zelfs internationale reclame-award gewonnen, zoals de Have a Break-campagne voor KitKat en The Next Rembrandt voor ING.


 

De Special was de kers op de taart in een succesvolle crossmediale campagne en heeft geleid tot een enorme hoeveelheid social media spin-off en free publicity Tijno Verkerke Brand Activation Manager FOX

Internationaal. Creative Solutions 

Waarmee kunnen we je helpen?