Menu Schade melden
  • Massabereik

  • 24/7 aan

  • Razendsnelle bereiksopbouw

  • Hoge contactfrequentie

Buitenreclame. Altijd & overal. 

Buitenreclame is overal. Om de hoek, bij de bushalte, vlak voordat u uw favoriete winkel instapt en ook op elk kruispunt in de stad treft u affiches. Het is een medium dat altijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’ staat en daarom onvermijdelijk is. Het is dan ook bij uitstek een medium waarmee u in korte tijd ongekend veel mensen bereikt.
 
De meeste mensen leggen dagelijks meerdere keren dezelfde routes af; naar hun werk, hun opleiding, de supermarkt, de sportclub of het stadscentrum. Omdat Buitenreclame zo prominent aanwezig en daarmee onmisbaar is in het straatbeeld, komen mensen er ook nog eens elke dag herhaaldelijk mee in contact. Deze hoge contactfrequentie zorgt ervoor dat uw boodschap beklijft. Buitenreclame is bovendien het enige medium dat zichtbaarheid biedt op zogenoemde Point-of-Sale-locaties. Daarmee geeft het u het laatste contactmoment met de doelgroep, vlak voor zij een potentiele aankoop doet. 
 
BE-KIND bundelt de krachten van online en offline media
Om in één klap een groot impressief bereik te genereren voor de nieuwe proteïne reep in het assortiment, bundelde BE-KIND de krachten van online en offline in één campagne. "Door online content door te vertalen naar displays in het straatbeeld, behaalden we meer dan 1.5 miljoen impressies." 
 
SuperRebel.com triggert met opvallende OOH-campagne tot carrièreswitch 
Om nieuwe mensen te vissen uit een vrijwel lege vijver moet je creatief zijn. BAS Group zocht nieuwe vrachtwagenchauffeurs en trok samen met SuperRebel.com de aandacht met een opmerkelijke Buitenreclame-campagne.

 
 

Buitenreclame. Het enige overgebleven massamedium. 

Adverteerders vragen zich in het sterk veranderende medialandschap af hoe zij hun doelgroep nog adequaat en tegen beheersbare kosten kunnen bereiken. Het antwoord is simpel: met Buitenreclame. Affiches zijn namelijk niet weg te zappen, weg te klikken, door te spoelen of simpelweg om te slaan. Buitenreclame wordt niet voor niets het enige overgebleven massamedium genoemd. Het kent immers geen Adblockers, geen weglopende jonge doelgroep, geen fake clicks en geen dalende oplagen. Ook de populariteit van online streamingsdiensten doet niets af aan de slagkracht van Buitenreclame.
 
Buitenreclame is het enige overgebleven massamedium. Het is niet weg te zappen of weg te klikken. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland
 

Buitenreclame. Salesboost. 

Talloze mensen geven bovendien aan Buitenreclame een leuk, inspirerend en betrouwbaar medium te vinden en te zien als een geaccepteerd onderdeel van het straatbeeld. Neem daarbij het feit dat diverse onderzoeken uitwijzen dat Buitenreclame-campagnes zorgen voor extra omzet, extra naamsbekendheid en extra online mobiele merkbetrokkenheid en het is duidelijk: dáárom Buitenreclame.
 
Een stijging van 32% in het websiteverkeer van Swapphone
Met Swapphone bel je nog lang en gelukkig, en dat zouden meer mensen moeten weten! Met een digitaal supermarktnetwerk in de drie grootste steden van Nederland is dat zeker gelukt.
 
  • Niet storend

  • Adblock free

  • Salesboost

 

Hoe kunnen we u verder helpen?