Menu Schade meldenSchade melden
Massabereik
24/7 aan
Razendsnelle bereiksopbouw
Hoge contactfrequentie

BUITENRECLAME. Altijd & overal.

Buitenreclame is overal: om de hoek, bij de bushalte of vlak voordat u uw favoriete winkel instapt. Op elk kruispunt in de stad treft u affiches. Het is een medium dat altijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’ staat en daarom onvermijdelijk is. Het is dan ook bij uitstek een medium waarmee u in korte tijd ongekend veel mensen bereikt.
 
De meeste mensen leggen dagelijks meerdere keren dezelfde routes af; naar hun werk, hun opleiding, de supermarkt, de sportclub of het stadscentrum. Omdat Buitenreclame onmisbaar is in het straatbeeld, komen mensen er elke dag herhaaldelijk mee in contact. Deze hoge contactfrequentie zorgt ervoor dat uw boodschap beklijft. Buitenreclame is bovendien het enige medium dat zichtbaarheid biedt op zogenoemde Point-of-Sale-locaties. Daarmee geeft het u het laatste contactmoment met de doelgroep, vlak voor zij een potentiele aankoop doet. 

BE-KIND bundelt de krachten van online en offline media
Om in één klap een groot impressief bereik te genereren voor de nieuwe proteïne reep in het assortiment, bundelde BE-KIND de krachten van online en offline in één campagne. "Door online content door te vertalen naar displays in het straatbeeld, behaalden we meer dan 1.5 miljoen impressies." 

BUITENRECLAME. Met de nieuwste tools.

Buitenreclame is constant in ontwikkeling. Bij JCDecaux bieden we onze adverteerders de nieuwste tools om campagnes tot een succes te maken. Zo stellen we datasets beschikbaar waarmee doelgroepen in de maatschappij heel precies bereikt kunnen worden. Ook bieden we de mogelijkheid om reclameuitingen van tevoren te analyseren op effectiviteit, met behulp van Artificial Intelligence.


In samenwerking met dataprovider Adsquare, heeft JCDecaux een Out-Of-Home planner ontwikkeld. Dit is een digitale tool waar u als adverteerder uw doelgroepen kunt vinden. Bent u benieuwd op welke plek mensen een bovengemiddelde interesse hebben in voetbal, of zoekt u liefhebbers van groenteburgers? Bij JCDecaux weten we deze groepen met hoge nauwkeurigheid te lokaliseren. In de OOH-planner zijn al onze reclameobjecten overzichtelijk op een kaart geprojecteerd. Ook kunt u zien welke doelgroepen zich rond deze objecten begeven. Deze combinatie van data maakt uw campagne effectief.


Naast de OOH-planner, biedt JCDecaux haar klanten een tool om (concept)uitingen te analyseren op effectiviteit. In een digitale omgeving kan uw content ingeladen worden. Vervolgens kunt u een 'heatmap' laten maken, waarop te zien is welke plekken op uw uiting het meeste aandacht krijgen van passanten. Wilt u een specifiek onderdeel van uw uiting laten opvallen, óf juist meerdere dingen onder de aandacht brengen? Deze tool wijst u de weg. 


Alle digitale tools bieden wij aan vanuit JCDecaux Data Solutions. Binnen deze afdeling zijn onze experts continu bezig om de meest recente en waardevolle data te integreren in onze diensten. Zo zorgen we ervoor dat ons medium, ook in het moderne medialandschap, in staat is om effectieve oplossingen te bieden voor campagnes.


Door slim gebruik van data kan buitenreclame met een vergelijkbare doelgerichtheid worden ingezet als online advertenties. Dit komt bovenop de bestaande voordelen van OOH-advertising.

 

 

BUITENRECLAME. Salesboost.

Talloze mensen geven aan Buitenreclame een leuk, inspirerend en betrouwbaar medium te vinden en te zien als een geaccepteerd onderdeel van het straatbeeld. Neem daarbij het feit dat diverse onderzoeken uitwijzen dat Buitenreclame-campagnes zorgen voor extra omzet, extra naamsbekendheid en extra online mobiele merkbetrokkenheid.

Een stijging van 32% in het websiteverkeer van Swapphone
Met Swapphone bel je nog lang en gelukkig, en dat zouden meer mensen moeten weten! Met een digitaal supermarktnetwerk in de drie grootste steden van Nederland is dat zeker gelukt.
Niet storend
Adblock free
Salesboost