Menu Schade melden

BUITENRECLAME. Altijd & overal.

Buitenreclame is overal: om de hoek, bij de bushalte of vlak voordat je je favoriete winkel instapt. Op elk kruispunt in de stad tref je affiches. Het is een medium dat 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’ staat en daarom onvermijdelijk is. Het is dan ook bij uitstek een medium waarmee je in korte tijd ongekend veel mensen bereikt.

De meeste mensen leggen dagelijks meerdere keren dezelfde routes af en komen meerdere keren met jouw buitenreclame in contact. Dit zorgt ervoor dat de boodschap beklijft. Buitenreclame is bovendien het enige medium dat zichtbaarheid biedt op zogenoemde Point-of-Sale-locaties. Daarmee geeft het je het laatste contactmoment met de doelgroep, vlak voor zij een potentiële aankoop doet. 

 

BE-KIND bundelt de krachten van online en offline media
Om in één klap een groot impressief bereik te genereren voor de nieuwe proteïne reep in het assortiment, bundelde BE-KIND de krachten van online en offline in één campagne. "Door online content door te vertalen naar displays in het straatbeeld, behaalden we meer dan 1.5 miljoen impressies." 

BUITENRECLAME. Met de nieuwste tools.

Bij JCDecaux bieden we adverteerders de nieuwste tools om campagnes tot een succes te maken. Zo stellen we datasets beschikbaar waarmee doelgroepen heel precies bereikt kunnen worden. Ook bieden we de mogelijkheid om uitingen van tevoren te analyseren op effectiviteit, met behulp van Artificial Intelligence.

Alle digitale tools bieden wij aan vanuit JCDecaux Data Solutions, waar onze experts continu bezig zijn om de meest recente en waardevolle data te integreren in onze diensten. Zo zorgen we ervoor dat ons medium, ook in het moderne medialandschap, in staat is om effectieve oplossingen te bieden voor campagnes.  

 

 

BUITENRECLAME. Salesboost.

Talloze mensen geven aan Buitenreclame een leuk, inspirerend en betrouwbaar medium te vinden en te zien als een geaccepteerd onderdeel van het straatbeeld. Neem daarbij het feit dat diverse onderzoeken uitwijzen dat Buitenreclame-campagnes zorgen voor extra omzet, extra naamsbekendheid en extra online mobiele merkbetrokkenheid.

 

Een stijging van 32% in het websiteverkeer van Swapphone
Met Swapphone bel je nog lang en gelukkig, en dat zouden meer mensen moeten weten! Met een digitaal supermarktnetwerk in de drie grootste steden van Nederland is dat zeker gelukt.