Pionier. 1e digitale Mupi's op straat.
Eind 2015 was het JCDecaux die als allereerste Buitenreclame-exploitant van Nederland een digitaal Mupi-netwerk installeerde op straat. We noemen dit netwerk ook wel ons Métropole netwerk. Métropole telt inmiddels ruim 250 displays in de grote steden van Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Haarlem en Breda. Met in totaal ruim 500 displays bereiken we nu wekelijks meer dan 150 miljoen impressies.
JCDecaux heeft in de tussentijd, zowel in Nederland als internationaal, enorm geïnvesteerd in de digitalisering van het medium Buitenreclame. Zo is Métropole niet alleen verder uitgebreid in aantal, maar zijn op talloze locaties ook dubbelzijdige digitale Mupi's geïntroduceerd. Deze objecten zijn te vinden op locaties waar de passantenstroom in beide richtingen erg groot is, om zo het maximale bereik uit de steden te halen.
De Mupi Métropole beschikt over een premium 84 inch full HD lcd-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux opent de deur naar vele nieuwe toepassingen van het medium Buitenreclame. Zo is het erg eenvoudig een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere dynamische uiting te tonen. Ook is Métropole een perfect netwerk om in te zetten bij inhakers op feestdagen of thema dagen. JCDecaux beschikt over de tools om de onvoorspelbare inhakers door middel van een live verbinding razendsnel op straat te lanceren.