Menu Schade melden
  • Dynamische content

  • 84 inch beeldscherm

  • Full HD LCD

  • Daypart

  • Conditional

Pionier. 1e digitale Mupi's op straat.  

Het digitale Mupi-netwerk Métropole telt inmiddels zo’n 100 schermen. Eind 2015 was het JCDecaux die als allereerste Buitenreclame-exploitant van Nederland een digitaal Mupi-netwerk installeerde op straat, met objecten middenin het centrum van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
 
JCDecaux heeft in de tussentijd, zowel in Nederland als internationaal, enorm geïnvesteerd in de digitalisering van het medium Buitenreclame. Zo is Métropole niet alleen verder uitgebreid in aantal, maar zijn op talloze locaties ook dubbelzijdige digitale Mupi's geïntroduceerd. Deze objecten zijn te vinden op locaties waar de passantenstroom in beide richtingen erg groot is, zoals het Damrak en de Coolsingel.
 
De Mupi Métropole beschikt over een premium 84 inch full HD lcd-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux opent de deur naar vele nieuwe toepassingen van het medium Buitenreclame. Zo is het erg eenvoudig een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere dynamische uiting te tonen.
  

Beweging. Meer attentiewaarde. 

JCDecaux biedt door beweging aan campagnes toe te voegen nu nog meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots. Zo staan de digitale Mupi’s in Amsterdam onder meer op het Damrak, bij Centraal Station, op het Leidseplein en in de P.C. Hooftstraat.

In Rotterdam zijn de schermen te vinden op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot. In Utrecht komt u de Mupi Métropole tegen in de winkelstraat de Steenweg en op de Stadhuisbrug, om de hoek van de Oudegracht. Bekijk HIER de actuele locaties van dit digitale netwerk.

Avenue. Digitaal op groot formaat. 

Naast het netwerk Métropole heeft JCDecaux nu ook digitaal op groot formaat geïntroduceerd. De Avenue is met een schermoppervlak van maar liefst 6,5 vierkante meter het allereerste vrijstaande portrait groot formaat display in het Nederlandse straatbeeld.  Het object beschikt over een dubbelzijdig LED-display en biedt met full HD een hoge beeldkwaliteit. De Avenue is vanzelfsprekend te vinden op een echte high traffic-locatie voor voetgangers, fietsers en automobilisten: de Stadhouderskade in Amsterdam. 

 

Targeted content. Aansluiten bij actuele belevingswereld.

Het ruime digitale aanbod van JCDecaux biedt veel mogelijkheden voor de inzet van targeted content: actuele, contextgerelateerde en op een specifiek publiek gerichte boodschappen, op basis van (big) data en daaraan gekoppelde voorwaarden of condities. Door verschillende technieken te combineren en gebruik te maken van open datasets of zelf vergaarde informatie is het mogelijk in te spelen op alle denkbare omstandigheden. Denk hierbij aan specifieke doelgroepen of zaken als tijd, temperatuur, weer, locatie, drukte, verkeersinformatie en live evenementen. De getoonde boodschappen worden hierdoor nog relevanter en sluiten beter aan bij de actuele belevingswereld van passanten. Kortom: de juiste content, op het juiste moment!
 
Aperol op Métropole: zomerse drank met zomerse condities op DOOH
Het is lekker weer en dus bij uitstek tijd voor Aperol Spritz. Het Italiaanse drankmerk maakt deze zomer, samen met Mediaxplain*, optimaal gebruik van de mogelijkheden van DOOH bij JCDecaux en gaat voor zichtbaarheid, precies op het moment dat relevant is voor de doelgroep.
 
Energiedirect.nl maakt maximaal gebruik van techniek digitale netwerk Métropole
Dynamische content
Energiedirect.nl pakt flink uit op het digitale Mupi-netwerk van JCDecaux en pioniert met een campagne met 9 uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden.
Play
 
 
Het als klassiek medium ervaren Buitenreclame krijgt met digitale objecten een enorme push. Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we nóg meer attentiewaarde. Bovendien kunnen adverteerders op straat nu nog uitgebreider aan hun merkinvulling werken en doelgroepen nog gerichter aanspreken. JCDecaux is ervan overtuigd dat Digital Out Of Home snel niet meer is weg te denken is uit het straatbeeld. Bart de VriesCommercieel Directeur JCDecaux Nederland

Actueel. Inhaken op tijd & events. 

  
  • Locatie

  • Doelgroep

  • Weersomstandigheden

  • Live events

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?