Van dit publiek-private ruilconcept hebben zowel steden en adverteerders profijt. Het is een uniek en duurzaam concept dat al meer dan zestig jaar mee-ontwikkelt met de veranderende maatschappelijke wensen, zoals vandaag de dag onder meer blijkt uit groene abri's, circulair meubilair, wifi-hotspots en interactieve beeldschermen met applicaties met locatiegebonden informatie.
Stadsmeubilair. Bedenker en marktleider.
Ruim 6 decennia geleden, in 1964, introduceerde Jean-Claude Decaux reclamedragend stadsmeubilair: een fraaie en moderne service voor reizigers. Sinds de introductie werkt JCDecaux continu aan de ontwikkeling en uitbreiding van zijn productaanbod.
Vandaag de dag is JCDecaux stadsmeubilairpartner van meer dan 4200 steden met meer dan 10.000 inwoners en bestaat het productaanbod onder meer uit Abri’s, Mupi’s, digitale objecten, huurfietsen, multifunctionele Zuilen en publieke toiletten.
Transport. Wereldwijd #1.
JCDecaux beschikt wereldwijd over concessies op vliegvelden, metro-, trein- en busstations. Aansluitend bij het JCDecaux bedrijfsconcept dragen we zorg voor het ontwerp, de installatie, onderhoud en financiering van wifi-spots en oplaadstations voor mobiele apparaten. JCDecaux werkt continu aan innovaties om aan de behoeften van de moderne reiziger te voldoen.
Billboards. Marktleider in Europa.
Billboards vormen het oudste Buitenreclametype. JCDecaux heeft dit mediumtype ontwikkeld door te focussen op kwalitatief hoogwaardige oplossingen. Met innovaties als scroller-posters, iconische landmarks en gigantische geveldoeken bereiken adverteerders maximale impact. De locaties van deze Buitenreclame-objecten worden strategisch bepaald en de vormgeving sluit altijd naadloos aan bij de omgeving.