Menu Schade melden
80+landen
4.000+grote steden
410+ mlndagelijks bereik

Missie. Leefbaarheid vergroten.

JCDecaux levert producten en diensten in de openbare ruimte in ruil voor het exclusieve recht de beschikbare advertentieruimte op deze objecten exploiteren. Zodoende financiert JCDecaux uiteenlopende publieke diensten, voor inwoners en bezoekers van steden, met de opbrengsten van Buitenreclame en zet het zich in om het stadsleven te veraangenamen en de leefbaarheid te vergroten.
 
De Buitenreclame-objecten van JCDecaux zijn te vinden in de grote steden en op drukke, populaire locaties en langs belangrijke verkeersaders. Op die manier kan JCDecaux adverteerders tegelijkertijd maximale zichtbaar garanderen.
 
Van dit publiek-private ruilconcept hebben zowel steden, haar inwoners en bezoekers en adverteerders profijt. Het is een uniek en duurzaam concept dat al meer dan vijftig jaar mee-ontwikkelt met de veranderende maatschappelijke wensen, zoals vandaag de dag onder meer blijkt uit wifi-hotspots en interactieve beeldschermen met applicaties met locatiegebonden informatie. 

Stadsmeubilair. Bedenker en marktleider.

Ruim 5 decennia geleden, in 1964, introduceerde Jean-Claude Decaux reclamedragend stadsmeubilair: een fraaie en moderne service voor reizigers. Sinds de introductie werkt JCDecaux continu aan de ontwikkeling en uitbreiding van zijn productaanbod.
Vandaag de dag is JCDecaux stadsmeubilairpartner van meer dan 4200 steden met meer dan 10.00 inwoners en bestaat het productaanbod onder meer uit Abri’s, Mupi’s, digitale objecten, multifunctionele Zuilen en publieke toiletten.  

Transport. Wereldwijd #1.

JCDecaux beschikt wereldwijd over concessies op vliegvelden, metro-,  trein- en busstations. Aansluitend bij het JCDecaux bedrijfsconcept dragen we zorg voor het ontwerp, de installatie, onderhoud en financiering van wifi-spots en oplaadstations voor mobiele apparaten. JCDecaux werkt continu aan innovaties om aan de behoeften van de moderne reiziger te voldoen.   

Billboards. Marktleider in Europa.

Billboards vormen het oudste Buitenreclametype. JCDecaux heeft dit mediumtype ontwikkeld door te focussen op kwalitatief hoogwaardige oplossingen. Met innovaties als scroller-posters, iconische landmarks en gigantische geveldoeken bereiken adverteerders maximale impact. De locaties van deze Buitenreclame-objecten worden strategisch bepaald en de vormgeving sluit altijd naadloos aan bij de omgeving.