Grenzeloos. Internationale campagnes.
Van Parijs tot Sydney en van Moskou tot New York. JCDecaux is wereldwijd marktleider in Buitenreclame en stadsmeubilair en is actief in meer dan 80 landen in zes continenten. Bovendien is JCDecaux de enige internationale speler die zich exclusief richt op Buitenreclame. Daarbij richt het zich op drie aspecten: stadsmeubilair, transportreclame en Billboards.
Als bedenker van de reclamedragende Abri en diverse andere Buitenreclame-typen is JCDecaux de grondlegger van het hedendaagse Buitenreclamelandschap. Met meer dan 50 jaar ervaring kent JCDecaux de werking van het medium Buitenreclame als geen ander en ondersteunen wij merken dag in dag uit in het succesvol bereiken van hun doelgroep. Zo spreken onze Buitenreclame-objecten wereldwijd dagelijks meer dan 400 miljoen personen aan. Dit heeft ertoe geleid dat talloze wereldwijd toonaangevende keer op keer kiezen voor Buitenreclame bij JCDecaux.
JCDecaux One World ondersteunt u graag in de organisatie van internationale campagnes; in meerdere landen tegelijk of juist in één land, anders dan Nederland.