Menu Schade melden
30 meter lange brand booster
Niet te missen
Massabereik
Dagelijks andere tramlijn

Total View Tram. 30 meter impact.

Tramreclame is vanwege haar omvang en dynamiek een unieke vorm van Buitenreclame. JCDecaux biedt dit impactvolle medium tegenwoordig aan in zowel Amsterdam als Rotterdam.
 
De rondom volledig bestickerde voertuigen, ook bekend als Total View Trams, hebben een lengte van 30 meter en rijden dagelijks op andere lijnen in Amsterdam en Rotterdam. Hierdoor is stadsbrede dekking gegarandeerd. Zo spreken de trams in Amsterdam een massapubliek aan op onder meer het Centraal Station, het Damrak en het Leidseplein, maar ook in het Museumkwartier en bij de RAI. In Rotterdam zijn de trams onder meer te zien op de Coolsingel en rond de Lijnbaan en de Koopgoot, maar ook in Charlois en Schiebroek.

Deze rijdende reclame-iconen vallen door hun beweging bovendien extra op in het straatbeeld en trekken daarmee gegarandeerd de aandacht van de ruim 800.000 Amsterdammers,  640.000 Rotterdammers en de vele miljoenen jaarlijkse bezoekers van de steden. Tramreclame is dan ook uiterst geschikt voor de introductie van een nieuw product of merk, maar ook voor het onderhouden van de naamsbekendheid.
 
Tramreclame bij JCDecaux bestaat uit campagnes van 4 weken. Ook is het mogelijk om meerdere trams voor meerdere periodes achter elkaar te boeken.

Een goed uitgevoerde Total View straalt kwaliteit en allure uit en is een echte image builder voor adverteerders. Met onze trams bereik je niet alleen de inwoners van Amsterdam en Rotterdam op een opvallende manier, maar ook het winkelend publiek en de miljoenen internationale bezoekers! Hannelore Majoor Managing Director JCDecaux Nederland

A-merken. Alle sectoren.

A3-posters in bus & metro.  The Buzz.

In een grote en internationaal georiënteerde stad als Rotterdam zijn dagelijks talloze mensen onderweg in het openbaar vervoer. Naar het werk, naar school, om te shoppen of om iets cultureels te ondernemen… Deze reizigers kunt u als adverteerder niet alleen bereiken met Abri´s, Mupi´s en tram- en busbestickeringen, maar ook met affiches ín de bussen en metro´s.
 
Campagnes in deze voertuigen zijn beschikbaar in een netwerk van 600 of 1200 affiches (A3-formaat) en zijn te boeken voor periodes van acht weken. Deze A3-posters kunnen een zeer goede aanvulling vormen op uw campagne buiten deze voertuigen. Door deze twee Buitenreclametypen te combineren zorgt uw namelijk op een eenvoudige wijze voor gegarandeerde dubbele impact.

Klantcase Netwerk Nieuw Rotterdam (NNR) 
NNR is een initiatief voor en door jongeren, waarmee de sociale cohesie in Rotterdam wordt bevorderd. Het netwerk organiseert leuke activiteiten en trainingen, en zet jongeren in om eenzame ouderen in de stad te helpen. Om jongeren te enthousiasmeren voor de verschillende activiteiten, heeft NNR een campagne opgezet op ons A3 netwerk in het openbaar vervoer in Rotterdam. In het ov kunnen jongeren op een effectieve manier bereikt worden; De bussen en metro’s doorkruisen de hele stad en bereiken daardoor een divers publiek. Gedurende 8 weken waren de verschillende posters van NNR te zien op ons A3 netwerk. Tijdens de campagne is een significante toename van aanmeldingen gemeten. Goed nieuws voor de havenstad!
“We kozen voor de A3-campagne omdat we op deze manier jongeren die we momenteel via onze huidige kanalen nog niet bereiken tóch kunnen bereiken. We hebben door deze campagne veel nieuwe aanmeldingen gekregen van jongeren voor onze programma's.“ Pauline Calmez ​​​​ Directeur en oprichter Netwerk Nieuw Rotterdam

Metro-netwerk Rotterdam. Panelen op stations.

Panelen op Zuidplein, Delfshaven, Beurs, Centraal Station, maar ook in Spijkenisse en zelfs tot in Den Haag! Rotterdam heeft een zeer omvangrijk metronetwerk. De panelen op deze metrostations zijn onderdeel van het landelijke Abri- en Mupi-netwerk van JCDecaux, maar vormen gezien hun locatie een verlengde van vervoersreclame. Deze objecten bereiken immers bij uitstek de talloze dagelijkse forensen en studenten in het openbaar vervoer van de Maasstad. Wist u bijvoorbeeld dat dagelijks zo’n 300.000 personen gebruikmaken van het metronetwerk van Rotterdam? 

Vervoersreclame te water. Total View Veerpont. 

JCDecaux introduceert vervoersreclame te water: adverteerders kunnen de veerpont van openbaarvervoerbedrijf GVB tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord inzetten voor een volledige bestickering. De twee partijen werken reeds samen op het gebied van trambestickering in Amsterdam.
 
De Total View Veerpont is een toevoeging op het Amsterdamse media-aanbod van JCDecaux. Een groot deel van de inwoners van de stad woont in Noord en dagelijks maken 60.000 mensen gebruik van de veerboten in Amsterdam. Bovendien vinden in stadsdeel Noord ook steeds meer culturele activiteiten plaats. Campagnes hebben vanwege hun afwijkende vorm een enorm verrassingseffect en daarmee een grote impact. Dagelijks gebruiken zo’n 25.000 mensen alleen al de verbinding Centraal – Buiksloterweg, die allemaal hun blik op het vaartuig richten als hij eraan komt. Daarnaast is de pont ook vanaf de kade niet te missen voor het aanwezige publiek. Dankzij de drukte rondom het Centraal Station is veel bekijks gegarandeerd. 

Dit mediumtype biedt adverteerders de mogelijkheid om Abri-campagnes uit te breiden en reizigers die onderweg naar de pont affiches tegenkomen nogmaals aan te spreken met een enorme uiting. De Total View Veerpont is te boeken in campagnes van acht weken. Neem contact op met JCDecaux voor de mogelijkheden en de bijbehorende tarieven. 
 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Technische specificaties vervoersreclame

Discover more about

Abri's & Mupi's

Waar wilt u adverteren?

Digitale Buitenreclame

Vervoersreclame

Station Domination

Creatieve mogelijkheden